Premiera roku w Galerii Kazimierz

2019-12-17 | 09:27

W ostatnim czasie miał miejsce jeden z najgłośniejszych debiutów branży fashion w naszym kraju. W Galerii Kazimierz otwarto pierwszy nie tylko w Polsce, ale całej Europie Środkowej, salon popularnej marki odzieżowej Weekday. To najlepszy dowód na to, że krakowskie centrum handlowe jest atrakcyjną lokalizacją dla zagranicznych brandów decydujących się rozpocząć działalność na naszym rodzimym rynku.

Trwa dobra passa Galerii Kazimierz. Krakowskie centrum handlowe od stycznia regularnie notuje rosnący współczynnik footfall sięgający średnio 8 procent więcej w porównaniu z wynikami roku ubiegłego, pomimo dodatkowych ograniczeń handlu w niedziele. Tak pozytywne rezultaty to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, inwestycji, efektywnego zarządzania, a także skutecznych działań marketingowych. Klienci Galerii niemal w każdym tygodniu mają szansę brać udział w wydarzeniach rozrywkowych i prosprzedażowych, z czego większość ma charakter cykliczny. Odnowiony w tym roku plac przed Galerią także w sezonie jesienno-zimowym nie przestaje angażować mieszkańców miasta i klientów Galerii. Lodowisko, świąteczne jarmarki i festiwale, to tylko część przygotowanych atrakcji, na które zaprasza centrum w drugiej połowie roku. Przedświąteczny czas w Galerii Kazimierz, oprócz szaleństwa zakupów, wypełni prawdziwie bożonarodzeniowa atmosfera – sprzyjają temu wyjątkowe dekoracje, muzyka oraz specjalnie przygotowane warsztaty dla dzieci i dorosłych.  

Weekday debiutuje w Krakowie
Nowatorskie rozwiązania z zakresu zarządzania doceniają nie tylko klienci, ale także najemcy. Najlepszym tego przykładem jest otwarcie w Galerii Kazimierz pierwszego sklepu kultowej wśród młodzieży marki Weekday. Salon o łącznej powierzchni 305 mkw. rozpoczął działalność 29 listopada, a w jego ofercie znalazł się pełen asortyment odzieży i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.

W sklepie Weekday klienci mogą znaleźć kolekcje inspirowane popkulturą i stylem ulicy. Większość ubrań i dodatków powstaje ze zrównoważonych ekologicznie materiałów i jest sprzedawanych w przystępnej cenie. Każda linia, nad którą pracują projektanci Weekday, tworzona jest ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, pozostawiając przy tym miejsce dla rozwijania własnej kreatywności.

Industrialny wystrój sklepu w Galerii Kazimierz zainspirowany został krajobrazem miasta oraz odzwierciedleniem minimalistycznego, ale kreatywnego rdzenia marki. Przestrzeń stwarza idealne okoliczności dla autoekspresji swoich klientów - sklepowe print studio jest dla nich dostępne cały czas. Drukowane w nim będą cotygodniowe grafiki tzw. Zeitgeist – limitowane projekty, które nawiązują do aktualnej sytuacji społecznej, kulturalnej czy politycznej na świecie.

Misją marki jest promowanie pewności siebie i swobodnego wyrażania się poprzez swój styl. Weekday inspiruje dynamicznym połączeniem produktu oraz świadomości kulturowej. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych nie boi się komentować rzeczywistości, a także ważnych kwestii społecznych. Brand konsekwentnie dąży też do bycia firmą coraz bardziej proekologiczną, stosując materiały, które są mniej szkodliwe dla naszej planety. Obecnie ponad 73 procent produktów marki wytwarzanych jest z materiałów pochodzących z ekologicznych źródeł, a cele i strategie marki na przyszłość zakładają kolekcje jeszcze bardziej przyjazne środowisku.

– Dotychczas Weekday była jedną z najbardziej wyczekiwanych marek w kraju. Jesteśmy dumni, że Grupa H&M zdecydowała się na otwarcie pierwszego salonu tego brandu właśnie w Galerii Kazimierz. Wybór naszego centrum handlowego stanowi najlepsze potwierdzenie, że Galeria Kazimierz w oczach kluczowych najemców postrzegana jest jako ważny punkt strategii ich rozwoju

– mówi Anna Duchnowska, prezes Invesco Real Estate w Polsce.

Znamy potrzeby klientów
Galeria Kazimierz regularnie stara się urozmaicać ofertę zakupową. W ostatnich dniach września grono najemców poszerzyła marka Kontigo posiadająca sieć sklepów kosmetycznych w największych miastach kraju. Klientki krakowskiego centrum handlowego mogą w nim znaleźć niezwykle szeroką ofertę produktów do makijażu, pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także perfumy najbardziej cenionych domów mody. Z kolei w sierpniu otwarto butik Femestage Eva Minge oraz pierwszy w mieście sklep popularnej marki oferującej damską odzież – Sugarfree. Ponadto w tym roku do portfolio Galerii Kazimierz dołączyły także: Parfois, Twoje Soczewki, Le’lomi oraz lokal gastronomiczny sieci Green it.

Tagi: Anna Duchnowska Galeria Kazimierz Otwarcia sklepów Weekday Invesco Real Estate
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Kazimierz

Premiera roku w Galerii Kazimierz

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.