Próchnik 1948 z ofertą B2B

2024-02-29 | 16:21

Próchnik 1948 od lat wyróżnia się na rynku dbałością o jakość i nowatorskim wzornictwem. Dziś wciąż wyznacza standardy w segmencie mody premium, zapewniając dobry design, good value for money, wysoką jakość i prestiż. Teraz rozszerza swoją ofertę dla klientów biznesowych. Asortyment marki zaspokoi potrzeby szerokiego grona nowoczesnych przedsiębiorców, a także specjalistów z branży mediów i marketingu.

Marka oferuje kompleksowe rozwiązanie, od pomocy w wyborze odpowiedniego modelu, poprzez haftowanie logo, do dostawy. Dzięki szerokiej gamie odcieni i fasonów możliwe jest dopasowanie produktów do potrzeb nawet najbardziej wymagających przedsiębiorców. Próchnik 1948 oferuje również szeroki asortyment przygotowany pod kątem prezentów korporacyjnych i programów lojalnościowych. 

Nowy standard prezentów firmowych

W biznesie wyraźnie widać rosnący trend odchodzenia od tradycyjnych prezentów, takich jak wino, whisky czy inne alkohole. Wiele firm na nowo definiuje pojęcie prezentów korporacyjnych, upatrując w nich szansy na dodatkową motywację dla pracowników i wzmocnienie więzi z partnerami biznesowymi. 

Próchnik 1948 rozumie znaczenie nieszablonowych gestów w relacjach korporacyjnych. Wśród produktów marki znajduje się szeroki wybór akcesoriów, które na życzenie mogą zostać obrandowane – w subtelny, elegancki sposób. Prezenty takie, jak szaliki, skórzane paski czy portfele są nie tylko funkcjonalne, ale także dodają wyjątkowości, klasy i odrobiny indywidualności. Ponadto marka oferuje wyjątkową odzież reprezentacyjną wykonaną z wysokiej jakości tkanin. 

Prezenty i strój reprezentacyjny w strategii marketingowej

Elegancki ubiór reprezentacyjny, a także dodatkowe akcesoria noszone przez pracowników firmy, stanowią doskonały element strategii promocyjnej marki. Naturalnie zwiększają jej widoczność wśród klientów i partnerów biznesowych. Mogą wspierać działania marketingowe na różnych wydarzeniach, targach, konferencjach czy spotkaniach biznesowych. W efekcie może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania marką oraz generowania leadów. Jest to więc inwestycja w wizerunek firmy oraz jej relacje z pracownikami i partnerami biznesowymi.

– Wysokiej jakości i dobrze dobrana koszula z wyhaftowanym, subtelnym logo firmy to bardzo prosty, ale skuteczny sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Dbając o wizerunek swoich pracowników, organizacja pokazuje, że dba o najmniejsze detale w codziennej pracyzauważa Michał Pająk, New Business Manager spółki G8.
 
W ten sposób można również budować jednolity wizerunek marki, co jest kluczowe dla skuteczności działań marketingowych i pomaga w utrzymaniu spójności komunikacji i kreowaniu silnego brandingu. Tak wyposażeni pracownicy są postrzegani jako bardziej profesjonalni i wiarygodni przedstawiciele marki. 

Strategiczny krok w rozwoju G8

Próchnik 1948 rozwija działania Business-to-Business w ramach strategii spółki G8, która dostrzegła zapotrzebowanie na elegancką odzież służbową i wysokiej jakości akcesoria, w tym prezenty. Działaniami B2B zajmuje się  nowo powstały dział pod opieką New Business Managera, Michała Pająka. Kierownik nowej sekcji posiada wieloletnie doświadczenie w handlu, które wykorzysta, aby rozwijać nową gałąź firmy, tworzyć strategię sprzedaży B2B oraz pozyskiwać nowych klientów.

Nowy dział obejmuje obie marki z portfolio G8: Próchnik 1948  i LANCERTO. Firma szacuje, że w ciągu najbliższych 2-3 lat sprzedaż B2B będzie miała kilkuprocentowy udział w przychodach. Lancerto celuje w rynek Polski oraz rynki UE, natomiast Próchnik 1948 początkowo skupia się na rodzimych markach i podmiotach.

Tagi: Próchnik Michał Pająk
Oceń artykuł:

Źródło: Próchnik

Próchnik 1948 z ofertą B2B

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.