Projekty McDonald’s Polska skierowane do pracowników i kandydatów nagrodzone w kraju i za granicą

2019-06-11 | 09:00

The SABRE Awards, Power of Content Marketing Awards i Employer Branding Excellence Awards – to konkursy rozstrzygnięte w ostatnim miesiącu, w których McDonald’s ponowie został doceniony za strategię employerbrandingową. Od momentu wdrożenia nowej strategii firma zdobyła łącznie aż 20 nagród za działania skierowane do pracowników.

22 maja podczas ceremonii w Londynie ogłoszono zwycięzców prestiżowych nagród The Sabre Awards. McDonald’s Polska odebrał tu statuetkę za najlepszą kampanię krajów bałtyckich: „Witamy w McDonald’s”. Działania promujące wizerunek firmy jako pracodawcy rozpoczęły się od kilkumiesięcznych, kompleksowych badań, na podstawie których stworzono strategię employerbrandingową oraz wypracowano EVP (employee value proposition). Sama strategia została doceniona również na rodzimym rynku, gdzie 5 czerwca na gali Employer Branding Excellence Awards McDonald’s otrzymał wyróżnienie w kategorii projektów strategicznych.

Najlepsza wewnętrzna kampania wizerunkowa

Podczas gali EBEA 2019 firma odebrała nagrodę również w kategorii Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa. Jury doceniło projekt Appreciation Day – adaptację święta doceniania obchodzonego w krajach anglosaskich na początku marca. W kampanię zaangażował się Dyrektor Generalny McDonald’s Polska. Do wszystkich 422 restauracji w całej Polsce trafiły specjalne przesyłki. Główny cel działań był jeden – okazanie pracownikom wdzięczności. Firma chciała też przypomnieć liderom: dyrektorom, kierownikom i managerom, jak ważne jest docenianie pracowników.

Projekt miał również swoją zewnętrzną odsłonę. Działaniom towarzyszył konkurs w social mediach. Marka dziękowała pracownikom również poprzez targetowaną kampanię online i mobile oraz reklamy na kluczowych portalach, w prasie i w radiu. Za koncepcję i realizację całości odpowiadała agencja MJCC.

Cieszymy się szczególnie z tej nagrody, ponieważ zawsze podkreślamy, że w działaniach budowania marki pracodawcy nie można skupiać się wyłącznie na kandydatach, ale przede wszystkim trzeba pamiętać o aktualnych pracownikach. W McDonald’s codziennie doceniamy zaangażowanie wszystkich osób zatrudnionych w firmie, a Appreciation Day był dla nas okazją, aby powiedzieć o tym również na zewnątrz – mówi Tomasz Polewczyński, odpowiadający za działania EB w McDonald’s.

Power of Content Marketing Awards

Całość działań firmy została doceniona również podczas gali Power of Content Marketing Awards, gdzie przedstawiciele McDonald’s odebrali statuetkę za najlepszą strategię contentmarketingową. Celem długoterminowych działań była zdecydowana poprawa wizerunku marki jako pracodawcy i walka ze stereotypami dotyczącymi pracy w McDonald’s. Dzięki nim firma uzyskała wymierne rezultaty: zapewniła dopływ kandydatów i pokryła braki zatrudnieniowe w restauracjach sieci. Kampania była prowadzona wielokanałowo i trwała od marca do listopada 2018 roku.

Tagi: McDonald's
Oceń artykuł:

Źródło: McDonald's

Zobacz także

Projekty McDonald’s Polska skierowane do pracowników i kandydatów nagrodzone w kraju i za granicą

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.