W październiku 2018 roku zakończył się kolejny etap transformacji jednego z flagowych warszawskich centrów handlowych, Atrium Promenada. Obiekt po modernizacji zyskał 13 200 m2 nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 51 200 m2.
Nowe przestrzenie Atrium Promenada to przepis na dobry nastrój i nieustanne inspiracje, które zapewniają unikatowa architektura, rozbudowana oferta modowa i nowe możliwości spędzenia czasu przy wspólnym posiłku, w nowoczesnych, a zarazem wysmakowanych wnętrzach nowego food courtu Republika Smaku, oferującego oprócz gastronomicznej podróży przez kuchnie świata również niewyczerpany potencjał instagramowy! Kampania „Przepis na Otwarcie” prezentowała nową estetykę i klimat nowo otwartych stref warszawskiego centrum handlowego.
W ubiegłym roku Atrium European Real Estate sfinalizowało znaczące etapy przebudowy i rozbudowy trzech warszawskich centrów handlowych. Prace w centralnej części centrum handlowego Atrium Promenada były prowadzone od maja 2017 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń, Aleję Fontann. Stworzona została również strefa gastronomiczna – Republika Smaku, z oryginalną, eklektyczną architekturą, będącą połączeniem nowoczesnego bistro i stylu retro francuskich kafejek.
Otwarcie nowych przestrzeni w Atrium Promenada zakomunikowane zostało przy wykorzystaniu nowej linii kreatywnej „Tu, teraz!”. „Tu, teraz!” to cykl kreacji inspirowanych stylem wielkomiejskich kampanii reklamowych kultowych marek modowych i lifestylowych, po raz pierwszy zastosowany został w takim ujęciu w komunikacji centrum handlowego. Grupa przyjaciół, uchwycona w obiektywie interakcja między nimi i towarzyszące temu emocje – opowiedziana w jednym ujęciu historia rozgrywająca się we wnętrzach Promenady to motyw kolejnych odsłon tej innowacyjnej kampanii, budującej pozytywne emocje, zachęcającej do cieszenia się wolnym czasem wspólnie z przyjaciółmi, których mamy na wyciągnięcie ręki. Miejscem akcji pierwszych dwóch „odcinków” były Aleja Fontann oraz Republika Smaku, zarazem bohaterki eventu otwarcia.
Formuła i kalendarz eventu otwarcia wspierały i odzwierciedlały nowe pozycjonowanie centrum handlowego. Pierwszym elementem poprzedzającym wielkie otwarcie Atrium Promenada była akcja ambientowa. Na ulicach centrum stolicy czterech mimów, jeżdżąc na bicyklach w strojach kucharzy, częstowało warszawiaków krówkami. Rozpoczęła się także gra uliczna w nóż i widelec w bezpośrednim otoczeniu centrum, a na Facebooku został ogłoszony konkurs, w którym pod postem należało opublikować zdjęcie z ułożonym z produktów spożywczych napisem PROMENADA. Trzech laureatów konkursu zostało zaproszonych do wspólnego gotowania z Damianem Kordasem podczas eventu otwarciowego.
Główną atrakcją otwarcia Alei Fontann był Teatr Tańca Mira Art – wielokrotni mistrzowie Świata i Europy w powietrznej akrobatyce. Artyści przedstawili profesjonalny pokaz akrobatyczny, tworząc nad głowami publiczności spektakularne taneczne widowisko, któremu towarzyszyła muzyka na żywo. Występ akrobatów zwrócił uwagę na nowy, przestronny, pełen światła pasaż Aleję Fontann, a także lekkość konstrukcji: przeszklony sufit, transparentne balustrady i podwójnej wysokości 6-metrowe witryny. Aktorom Teatru Tańca Mira Art. towarzyszył artysta młodego pokolenia – DJ&Sax.
Ambasadorem food courtu Republika Smaku został Damian Kordas, pierwszy mężczyzna, który wygrał polską edycję programu Master Chef, a także najmłodszy master chef w Europie i pierwszy Polak, który miał okazję gotować u boku najpopularniejszego kucharza na świecie – Jamiego Olivera. Damian Kordas wraz z laureatami konkursu ogłoszonego na facebooku oraz gośćmi specjalnymi przygotowywał smaczne przekąski dla publiczności. Znanemu kucharzowi towarzyszyli również youtuberzy – Stuu – Stuart Kluz-Bourton, pierwszy polski gamer, który ma ponad 1 milion subskrybentów, a także Bloweek – Karol Gązwa, który również prowadzi kanał gamingowy.
Nie zabrakło także akcji prosprzedażowej, w której nagradzane były zakupy w Republice Smaku i w sklepach otwartych w Alei Fontann. Podczas weekendu wielkiego otwarcia w Promenadzie na klientów czekało 700 voucherów – 350 z nich na rodzinny darmowy obiad w Republice Smaku, a kolejne 350 do wykorzystania w jednym ze sklepów Promenady.
Wyjątkową muzyczną niespodziankę dla swoich klientów przygotował również salon Eobuwie. Otwarcie pierwszego salonu w Warszawie w Atrium Promenada połączone z otwarciem nowych przestrzeni obiektu świętował zapraszając na spotkanie ze znanym piosenkarzem Dawidem Kwiatkowskim, co było okazją do zrobienia zdjęcia z wokalistą i zdobycia autografu dla młodych klientów centrum.
W Atrium Promenada z okazji otwarcia nowych przestrzeni w kolejnym tygodniu pojawił się także najpopularniejszy zespół muzyki electro pop KAMP! – trio z Łodzi określane jako melodyjny synth pop z wpływami nowej fali lat 80. i francuskiego house’u i chill-wave”u. Do świętowania otwarcia nowych przestrzeni Atrium Promenada zaprosiło także znanego nie tylko młodszym Warszawiakom kompozytora autora tekstów i pianistę Baranovskiego. Uczestnik „The Voice of Poland” – Baranovski, który zachwycił jurorów wykonaniem przeboju Beatlesów swój koncert w warszawskim centrum handlowym miał w sobotę. Ponownie gościł też Damian Kordas, który w specjalnie oznakowanym stylowym food trucku rozdawał rurki z kremem. Słodki upominek otrzymał każdy klient jednej z restauracji na terenie Atrium Promenada.
Atrium Promenada to centrum handlowe, które po modernizacji wyróżnia się unikatową na skalę europejską architekturą i nowoczesnym designem, nawiązującym do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych – Grand Magasin – światowych stolic mody: Paryża, Mediolanu, Londynu i Nowego Jorku. I tak jak w najmodniejszych miastach świata –zaprasza do inspirującego spędzenia czasu w pięknych wnętrzach i znakomitym towarzystwie, czy to przyjaciół i rodziny, czy innych gości Atrium Promenada.