Marka PUMA ogłosiła właśnie nowe, długoterminowe partnerstwo z Valencia CF, jednym z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w Hiszpanii. Począwszy od sezonu 2019/20 PUMA zostanie oficjalnym sponsorem technicznym Valencia CF.
Valencia CF dołącza do imponującego grona partnerów piłkarskich PUMA, takich jak AC Milan, Borussia Dortmund, Olympique Marsylia czy Palmeiras, a od nowego sezonu grono to powiększy się także m.in. o Manchester City.
Jesteśmy dumni z tego, że zostaliśmy partnerem Valencia CF, klubu z wielką tradycją, który ma jednych z najbardziej oddanych fanów. Cieszymy się, że możemy zapewniać produkty najwyższej jakości i wspierać klub w realizowaniu swojej wizji przyszłości
– powiedział Johan Adamsson, dyrektor Sports Marketing & Sports Licensing w PUMA.
Związek między tradycją a nowymi trendami, między globalną wizją przyszłości a wiecznym sentymentem, który daje nam siłę, by nigdy się nie poddawać i zawsze dążyć do celu z odwagą i determinacją leży w naszym DNA. Dzięki marce PUMA dotrzemy do większej liczby fanów na całym świecie
– podkreślił prezes Valencia CF, Anil Murthy.
To nie pierwszy raz kiedy PUMA i Valencia CF pracują razem. Gracze z Walencji nosili już koszulki z logotypem PUMA w latach 1990–1993.