Rekordowa liczba klientów w Galerii Kazimierz

2019-09-09 | 15:00

Galeria Kazimierz notuje rekordowy footfall. Od stycznia do lipca 2019 roku krakowskie centrum handlowe odwiedziło średnio siedem procent więcej klientów w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego, mimo dodatkowych ograniczeń handlu w niedziele. Za frekwencyjnym sukcesem stoją zmiany, które zaszły w ostatnich miesiącach – odnowiony, pełen zieleni plac zewnętrzny z widokiem na Wisłę i funkcją rekreacyjno-wypoczynkową oraz nowe sklepy popularnych marek. A to nie koniec nowości. Jeszcze w tym roku do grona najemców dołączy pierwszy w Polsce salon Weekday.

W całym pierwszym półroczu 2019 roku Galeria Kazimierz osiągnęła imponujący wzrost odwiedzalności, mimo ogólnopolskich spadkowych tendencji spowodowanych zakazem handlu w większość niedziel. Najlepszym miesiącami dla krakowskiego centrum handlowego okazały się marzec i lipiec, w których wzrost współczynnika footfall wyniósł aż 12 procent w porównaniu rok do roku. Niewątpliwie na lipcowy wynik bezpośrednio wpłynął trwający przez wakacje Kazimierz Summer Festival, w czasie którego miało miejsce wiele cyklicznych wydarzeń o charakterze kulturalno-rozrywkowym.

Tak dobre wyniki to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, inwestycji, efektywnego zarządzania, a także skutecznych działań marketingowych.

Nowa strefa rozrywki i relaksu
W czerwcu, koncertem Dawida Kwiatkowskiego, otwarto nowy plac przy Galerii, który w wakacje stał się centrum kulturalno-rozrywkowym Krakowa chętnie odwiedzanym nie tylko przez mieszkańców, ale także turystów. W otoczeniu zabytkowych budynków Galerii Kazimierz powstała strefa wypoczynku, z której korzystają zarówno dorośli, młodzież, jak i dzieci. W ramach modernizacji położono aż 1200 mkw. trawnika, zasadzono 170 mkw. krzewów oraz sześć drzew. W pobliżu nowoczesnej, iluminowanej fontanny ustawiono pergole oplecione roślinami z wygodnymi siedziskami oraz leżakami idealnymi, by odpocząć po zakupach i spotkać się ze znajomymi. Widać z nich doskonale, co dzieje się na pobliskim placu zabaw dla dzieci ze zjeżdżalniami, piaskownicą, linarium i bezpiecznymi trampolinami. Obok znajdują się miski dla zwierząt oraz stojaki na rowery. Właściciel Centrum – Fundusz zarządzany przez Invesco Real Estate przeznaczył na zmiany w obrębie placu ponad 5 milionów złotych.

Docelowo odnowiona przestrzeń ma być miejscem spotkań lokalnej społeczności działającym przez cały rok. W tegoroczne wakacje odbyła się tu pierwsza edycja Kazimierz Summer Festival, w ramach którego krakowianie mogli wziąć udział m.in. w koncercie Kamila Bednarka. Łącznie od czerwca goście Galerii wzięli udział aż w 14 weekendach pełnych muzycznych, teatralnych i kulinarnych wydarzeń. Z kolei zimą będzie tu działać lodowisko.

- Zdajemy sobie sprawę, że nowoczesne centrum handlowe nie może pełnić już tylko funkcji handlowej. Równie istotna jest jego rola rozrywkowa sprawiająca, że klienci chcą w nim nie tylko robić zakupy, ale także spędzać na jego terenie wolny czas w gronie najbliższych. W naszym centrum goście mają do dyspozycji m.in. 10-salowe kino, siłownię oraz klub fitness. Pasjonaci tańca mogą zapisać się na zajęcia w jedynym w mieście Egurrola Dance Studio

– mówi Anna Duchnowska, prezes Invesco Real Estate w Polsce.

Słuchamy potrzeb klientów
Jednocześnie Galeria Kazimierz wciąż stara się urozmaicać ofertę zakupową. Tylko w pierwszej połowie roku do grona najemców dołączyły marki Parfois, Twoje Soczewki oraz Le’lomi. W lipcu bogate portfolio gastronomiczne poszerzył lokal sieci Green it. Z kolei w sierpniu otwarto salon Femestage Eva Minge, a niebawem otworzy się pierwszy sklep w Krakowie popularnej marki oferującej damską odzież – Sugarfree.

Listopad zapowiada się jeszcze bardziej emocjonująco. Jedna z najpopularniejszych obecnie marek odzieżowych w Europie – Weekday, zdecydowała się na debiut w naszym kraju w Galerii Kazimierz. Salon będzie oferował zarówno damską, jak i męską kolekcję.

–  Weekday to szwedzka marka, która w ostatnim czasie wyznacza trendy w modzie młodzieżowej. Wiemy też, że nasi klienci długo czekali na otwarcie jej salonu stacjonarnego w Krakowie. Wybór Galerii Kazimierz jako lokalizacji dla pierwszego sklepu Weekday w Europie Środkowej potwierdza, że nasze centrum jest nowoczesne i jednocześnie wpisuje się w filozofię marki opartej o szerokie działania proekologiczne, które również są nam bliskie 

– dodaje Anna Duchnowska.

Tagi: Galeria Kazimierz Sugarfree Weekday Anna Duchnowska
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Kazimierz

Rekordowa liczba klientów w Galerii Kazimierz

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.