W maju centrum outletowe Factory Ursus zarządzane przez NEINVER, przekroczyło próg 300 tysięcy odwiedzających. Centrum zanotowało też znaczący wzrost sprzedaży.
Na majowe zakupy w Factory Ursus wybrały się przede wszystkim rodziny z dziećmi. Dużą grupę klientów przyciągnęły też specjalne atrakcje cenowe dla mężczyzn i kobiet. W kluczowych dniach, popularność warszawskiego outletu wzrastała o ponad 30 procent.
Bardzo dobrze skomponowany zestaw marek w atrakcyjnych cenach, komfortowy dojazd z centrum Warszawy i pobliskich miejscowości, przyjemna atmosfera oraz duża liczba miejsc parkingowych to niewątpliwie nasze mocne strony
– podsumowuje Piotr Rębacz, dyrektor centrum Factory Ursus w NEINVER.
– Będziemy rozwijać zainteresowanie klientów, by liczba 300 tysięcy odwiedzających w miesiącu była stałą tendencją. Podobnie jak wartość sprzedaży w salonach outletowych Factory, która w maju wzrosła o 9 procent – dodaje.
Początek maja rozpoczął Weekend Męski, podczas którego panowie mieli okazję do zmian w wiosennej garderobie z rabatami sięgającymi 30 procent cen outletowych. Z okazji Dnia Matki dla pań przygotowana została specjalna strefa health&beauty z poradami stylistów, brafitterek, zniżkami na zakupy czy bezpłatnymi zabiegami manicurzystek, makijażystek i kosmetyczek. Koniec maja upłynął pod znakiem Weekendu Rodzinnego i zbliżającego się wówczas Dnia Dziecka.
Factory Ursus to pierwsze centrum outlet w Polsce, które w tym roku świętować będzie swoje 15-lecie. Latem zaprosi klientów na wielką rozprzedaż sezonową, z rabatami sięgającymi nawet 80 procent.
Factory Ursus na ponad 20 tys. m kw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek polskich i światowych, niemal każdej branży: od butików modowych dla kobiet i mężczyzn w segmencie medium oraz premium, przez obuwie, akcesoria i biżuterię, po ofertę dla dzieci czy artykuły gospodarstwa domowego. Factory Ursus to również outlet z bogatą ofertą sportową i outdorową.