W piątek 27 lipca br. uruchomiony został w nowym miejscu salon bieliźniarskiej marki Atlantic. Powierzchnia sklepu wynosi 68 mkw. Znajduje się on, jak dotąd, na I piętrze galerii. Jego nowymi sąsiadami są Cafe Chopin oraz butik z biżuterią Lolita.
Salon firmowy obuwniczej sieci Ryłko powiększył powierzchnię o blisko 40 mkw. do 140 mkw. Będzie znajdował się na pierwszym piętrze i zostanie urządzony między butikami marek Ochnik i Mohito. Otwarcie salonu Ryłko w nowej lokalizacji planowane jest we wrześniu.
-
W ramach renewals podpisaliśmy już 28 umów najmu z dotychczasowymi i nowymi najemcami. Objęły one powierzchnię najmu liczącą prawie 4,5 tys. mkw. łącznie. Wśród największych wymienić można umowy: z dwoma sieciami należącymi do Inditexu – Stradivarius (369 mkw.) i Bershka (ponad 500 mkw.), siecią obuwnicza CCC, która powiększyła sklep o blisko 300 mkw. do 672 mkw., czy 2 lodziarniami „Grycan lody od pokoleń” (łącznie 116 mkw.). Ponieważ cały czas trwają rozmowy z najemcami, wkrótce poinformujemy o kolejnych umowach – informuje Aleksandra Kuczyńska, dyrektor operacyjna Alfa Asset management, zarządcy galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w Polsce.
Za podpisanie przedłużenia umów najmu z markami Atlantic i Ryłko odpowiada agencja CBRE.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Focus Mall Rybnik
Zobacz sklepy w Focus Mall Rybnik
Zobacz salony Ryłko w centrach handlowych
Zobacz sklepy Atlantic w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Atlantic
Tagi: