Do wrocławskiej Renomy ponownie wchodzi włoska marka odzieżowa Liu Jo oraz multibrand Dante, mający w swojej ofercie kolekcje największych światowych projektantów. Otwarcie obu sklepów jest zaplanowane wiosną.
Liu Jo, luksusowy włoski sklep z odzieżą i akcesoriami, wynajął w Renomie ponad 120 mkw., natomiast Dante – ponad 230 mkw. powierzchni. W ofercie tego multibrandowego salonu klienci Renomy znajdą kolekcje uznanych, światowych projektantów, m.in. Roberto Cavalli, Ermanno Scervino, Alexandra McQueena, Isabel Marant, Versace Jeans czy Johna Richmonda.
Polski rynek handlowy jest w bardzo dobrej kondycji, co sprzyja rozwojowi marek premium, które coraz częściej decydują się na ekspansję właśnie w Polsce. Warunkiem jest jednak dostępność wysokiej jakości przestrzeni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach. Renoma jest w tym przypadku naturalnym wyborem, przyciągając wspaniałą architekturą oraz bogatą ofertą handlowo – kulturalną. Ważnym argumentem jest także marka Wrocławia, jako jednej z najważniejszych destynacji turystycznych i biznesowych w Polsce
- komentuje Anna Merta, Senior Leasing Manager w Globalworth Poland.
Renoma została otwarta po raz pierwszy 2 kwietnia 1930 r. Od samego początku zachwycała wyjątkową architekturą – wspaniałą elewacją i salami handlowymi, a w 1977 r. została wpisana do rejestru zabytków jako sztandarowe dzieło europejskiego modernizmu. W międzyczasie nieruchomość przeszła kompleksową modernizację i rozbudowę, która zakończyła się w 2009 roku. Renoma jest jednym z trzech projektów biurowo-handlowych w portfelu Globalworth Poland, obok warszawskiej Hali Koszyki i katowickiego Supersamu.