ROS Retail Outlet Shopping na targach SCF

2021-09-30 | 13:59

Centra Designer Outlet mocno zaznaczyły swoją obecność podczas Shopping Center Forum, czyli jednych z największych targów nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

- Tegoroczne spotkania podczas targów SCF pokazały, że działania biznesowe w branży toczą się już normalnym trybem. Marki wracają do rozmów, szukają możliwości rozwoju, ale też zaczynają odnajdywać się w obecnej sytuacji. Podpisujemy nowe umowy, zapotrzebowanie na większe lokale zgłaszają także nasi najemcy

– podsumowuje spotkanie w Warszawie Mireia Rodriguez Burguera, Leasing Director ROS Retail Outlet Shopping.

Rynek outletowy jest istotnym kanałem sprzedaży dla producentów fashion i lifestyle. Rozwija się w stałym tempie, szczególnie w tej części Europy i umacnia swoją pozycję zarówno wśród klientów, jak i marek. Do Polski wkraczają bardzo interesujące brandy, dotąd niedostępne w tym formacie. Poszukują rzetelnych, wiarygodnych zarządców i centrów outletowych, w których mogliby otworzyć swoje salony. Jak zaznacza Mireia Rodriguez Burguera – W trakcie dwóch dni targowych mieliśmy kalendarz wypełniony spotkaniami. Zaglądali do nas przedstawiciele marek zainteresowani naszymi obiektami, a także ci, z którymi już współpracujemy. To naprawdę bardzo optymistyczny sygnał mówiący o tym, że outlety to przyszłość w handlu detalicznym.  

Marki widzą swój rozwój w konceptach outletowych, bo ostatnie kilkanaście miesięcy pokazało, że to właśnie w tym sektorze najszybciej odradzał się handel. Regularne centra już nie są najważniejszym wskaźnikiem kondycji całej branży. Jak podkreślił Thomas Reichenauer współzałożyciel i Managing Director ROS Retail Outlet Shopping - Cieszy nas wzrost zainteresowania ze strony marek modowych i lifestylowych zarządzanymi przez nas centrami, ale jesteśmy też świadomi wyzwań przyszłości. Dlatego trzymamy rękę na pulsie i śledzimy najnowsze trendy, stale dostosowując się do ciągle rosnących wymagań naszych klientów. Co więcej, wyraźnie i czytelnie pozycjonujemy się jako outlet i w tym obszarze tworzymy zapotrzebowanie na pożądane sklepy ze stale obniżonymi cenami – dodaje.

ROS Retail Outlet Shopping był jedynym operatorem outletów wystawiających się podczas tegorocznego spotkania Shopping Center Forum, wydarzenia które jest stałym punktem w kalendarzu firmy. Trwająca pandemia nie zniechęca zarządcy do stałego kontaktu z rynkiem i najemcami.

- Podczas pandemii rządziły telekonferencje i spotkania online, dlatego bardzo nam zależało na bezpośrednim kontakcie z naszymi partnerami w trakcie targów – podkreśla przedstawicielka ROS. -  Chcieliśmy usłyszeć jak sobie radzą, jakie wnioski i przemyślenia mają po ostatnich miesiącach i to, czego się dowiedzieliśmy napawa nas radością. Okazało się bowiem, że realizowane przez nas rozbudowy centrów w Polsce odpowiadają rosnącym potrzebom biznesowym najemców. Dzięki temu, że pojawiła się przestrzeń handlowa, brandy, które wcześniej nie były obecne w outletach, widzą teraz potrzebę ekspansji w tym kierunku. Dodatkowo, z rozmów z najemcami wiemy, że coraz częściej decydują się na rozwinięcie handlu online, ale postrzegają ten kanał również jako wsparcie sprzedaży stacjonarnej, a także dodatkową formę promocji marki.

Centra handlowe to system naczyń połączonych. Wspólne cele biznesowe zarządcy i najemców pozwalają na osiąganie celu sprzedażowego i wizerunkowego obu stron. - Wszystkie podjęte dotąd działania skupione wokół rozwoju centrów Designer Outlet w Polsce sprawiły, że rynek postrzega nas jako silną, odnoszącą sukcesy markę – mówi Thomas Reichenauer.

Centra Designer Outlet stały się filarami sprzedaży dla licznej grupy polskich i zagranicznych marek. Dlatego następnym krokiem po zakończonej z sukcesem rozbudowie Designer Outlet Warszawa, rozpoczęły się prace budowlane w pozostałych obiektach w Polsce. Już przed Świętami klienci Designer Outlet Sosnowiec będą korzystać z komfortowego, rozbudowanego parkingu na 2 tys. miejsc. W Designer Outlet Gdańsk do dyspozycji kupujących oddany będzie największy w regionie outletowy salon Nike. Są to pierwsze etapy planowanych prac w tych centrach. Trwają także prace budowlane w Krakowie, gdzie powstaje kolejny, czwarty obiekt zarządzany przez ROS – Designer Outlet Kraków, który podczas targów cieszył się dużym zainteresowaniem wśród gości.

Tagi: Designer Outlet Gdańsk Designer Outlet Sosnowiec Designer Outlet Warszawa Mireia Rodriguez Burguera ROS Retail Outlet Shopping
Oceń artykuł:

Źródło: ROS

Zobacz także

ROS Retail Outlet Shopping na targach SCF

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.