Rośnie rola oferty sportowej Galerii Jurajskiej. 4F powiększa sklep!

2018-03-28 | 11:26

Bardzo dobre wyniki finansowe sklepów Galerii Jurajskiej i mocna pozycja centrum handlowego w regionie sprawiają, że poszczególni najemcy decydują się rozwijać tam swoją działalność. Kolejną marką, która zdecydowała się na taki krok jest 4F.

Aktywny Polak oczekuje oferty
Polacy stają się coraz aktywniejsi i bardziej wysportowani. Już co piąty Polak jest aktywny fizycznie w czasie wolnym – podaje Kantar Public.  Rosnąca popularność różnych aktywności np. biegania czy cross fit’u, pociąga za sobą także większe zainteresowanie ofertą sklepów sportowych, zwłaszcza sklepów z butami i ubraniami.

Trend ten od kilku lat obserwuje u siebie także Galeria Jurajska. Centrum handlowe nie tylko rozwija systematycznie portfolio marek sportowych i outdoorowych, ale także samą ofertę sportową. Pod koniec 2016 roku w galerii zostało otwarte Calypso Fitness.

Oferta dla aktywnych stanowi dziś w Galerii Jurajskiej blisko ponad 5% całkowitej oferty galerii. W centrum handlowym można znaleźć 9 sklepów o profilu sportowym i outdoorowym, w tym 3 sklepy multibrandowe zajmujące łącznie 1767,78 m kw. Segment wypełnia: Adidas, Nike, New Balance, Puma, Outdoor Point, Intersport, Sizeer oraz 4F.

4F powiększa sklep o 100%
Ta ostatnia marka zdecydowała się w ostatnim czasie na dwukrotne powiększenie swojego lokalu, przenosząc się z powierzchni 168 m kw. do nowej lokalizacji mającej 391 m kw. Wraz z powiększeniem sklepu, rozrosła się także oferta marki w Częstochowie.

- Rośnie rola oferty sportowej. Częstochowianie są coraz aktywniejsi, oczekują więc w swoim sąsiedztwie dostępu do oferty popularnych zagranicznych i polskich marek dla aktywnych. Zachęcając naszych sportowych i outdoorowych najemców do rozwoju, odpowiadamy na zapotrzebowanie, jakie generuje sam rynek i klient, który nas odwiedza

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ten oczekuje dziś możliwości wyboru i dostępu do ubrań, butów i sprzętu, które odpowiadają uprawianej dyscyplinie. Dla galerii handlowych to wyzwanie, bo sklepy muszą dziś zaspokajać potrzeby nie tylko biegaczy, fanów fitnessu, piłki nożnej czy narciarstwa, ale także bardziej niszowych dyscyplin jak wakeboarding czy golfa, dyscyplin, które zyskują na popularności w regionie.

- Klient oczekuje dziś od galerii dostępu do zróżnicowanej i kompleksowej oferty sportowej i outdoorowej. W tym do marek, które noszą sportowcy związani z danymi dyscyplinami. Dla galerii oznacza to nie tylko konieczność rozwoju tego segmentu, ale także śledzenie trendów związanych z popularnością danych dyscyplin. Rozwój 4F, marki związanej dziś m.in. z polską lekkoatletyką, tenisem, wioślarstwem czy narciarstwem alpejskim, jest tego najlepszym przykładem  - mówi Anna Borecka – Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

Nie tylko sport inwestuje
Ale marka 4F w swojej decyzji o rozwoju działalności w Jurajskiej nie jest odosobniona.  Od początku 2017 roku decyzję o powiększeniu lokalu  lub przeprowadzce i powiększeniu sklepu podjęło aż 17 najemców galerii. Trend ten zdaje się także nie wyhamowywać w 2018 roku.

-   Najemców do takich ruchów zachęcają bardzo dobre wyniki Galerii Jurajskiej. W 2017 roku odwiedziło nas blisko 7 milionów klientów, rosły także sukcesywnie obroty, zwłaszcza sklepów z ubraniami, dodatkami, butami. To dowód na to, że oferta, z jaką dziś wychodzimy na częstochowski rynek przyjmowana jest entuzjastycznie. Dla wielu najemców jest to zachętą do rozwoju i dalszych inwestycji, zarówno w nowy metraż, jak i kolejne marki, które się u nas pojawiają

– mówi Roman Bugajczyk.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Rośnie rola oferty sportowej Galerii Jurajskiej. 4F powiększa sklep!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.