Tego dnia na klientów czekała specjalnie przygotowana promocja otwarciowa.
-
Drogeria Rossmann w Factory Poznań, to kolejne udogodnienie dla naszych klientom. Pragniemy, aby centrum było miejscem do zrobienia różnorodnych zakupów, także tych codziennych – mówi Marta Kocik, koordynator ds. marketingu w centrum Outlet Factory Poznań.
Powierzchnia sklepu wynosi ponad 370 mkw.
Swoją pierwszą polską drogerię Rossmann otworzył w Łodzi w 1993 roku. Po 19 latach działalności firma ma w Polsce ponad 650 sklepów w ponad 290 miastach i zatrudnia 9000 pracowników. Rossmann to lider branży z ponad 17 proc. udziałem w rynku chemiczno-kosmetycznym. Codziennie drogerie Rossmanna odwiedza 450000 klientów, którzy mają do dyspozycji ponad 16000 produktów. Firma oferuje szereg produktów marek własnych, wiele z nich (m.in. Isana, Rival de Loop, Sun Ozon oraz Babydream) osiągnęło wysokie oceny w testach niezależnego, niemieckiego instytutu badającego jakość produktów - Stiftung Warentest.
Tagi: