Park Trampolin Jump World i Centrum Wspinaczkowe Murall zajmą łącznie prawie 4 500 mkw. w warszawskim Centrum Krakowska 61. Tym samym właściciel – Octava Property Trust - wprowadza do obiektu nową, dotychczas nieobecną funkcję rozrywkową.
Obiekty handlowe przestały być miejscami, w których robi się tylko zakupy. Coraz częściej pełnią funkcję przestrzeni rozrywkowo – rekreacyjnej, a nawet kulturalnej. W ten trend wpisuje się także Centrum Krakowska 61, park handlowy z szerokim wyborem artykułów do dekoracji i wyposażenia wnętrz wraz z hipermarketem Auchan, który otwiera się na najemców z branży rozrywkowej.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do Centrum Krakowska 61 nowej, dotychczas nieobecnej w naszym obiekcie, funkcji rozrywkowej. Amatorzy ruchu na 2 500 mkw. będą mogli skorzystać z oferty parku trampolin Jump World, a kolejne prawie 2 000 mkw. zajmie centrum wspinaczkowe Murall
– mówi Henryk Rytwiński, COO Octava Property Trust.
Zarówno park trampolin, jak i centrum wspinaczkowe znajdą się w modernizowanej właśnie części obiektu, która będzie łączyła funkcję rozrywkowo – rekreacyjną na pierwszym piętrze z funkcją handlową na parterze.
Cieszymy się, że dołączamy do grona najemców Centrum Krakowska 61. Jest to nasz pierwszy park w Warszawie i jedenasty w całej sieci Jump World. Jestem przekonany, że zostanie on z entuzjazmem przyjęty zarówno przez młodszych, jak i starszych warszawiaków
– mówi Jakub Smoliński, franczyzobiorca Parku Trampolin Jump World.
Poziom nasycenia nowoczesną powierzchnią handlową w Polsce wynosi około 379 mkw. na 1 000 mieszkańców. To plasuje nas mniej więcej w połowie stawki państw europejskich. Z jednej strony duże nasycenie powierzchniami handlowymi przyciąga najemców, w tym zagraniczne sieci dotychczas nieobecne nad Wisłą. Z drugiej strony oznacza dużo większą konkurencję wśród właścicieli obiektów. Między innymi dlatego od pewnego czasu możemy obserwować, jak wielu inwestorów próbuje zmieniać swoje obiekty wprowadzając do nich dodatkowe atrakcje i bogatszą ofertę rozrywkową, aby przyciągnąć jak najwięcej grup klientów.
Polacy coraz częściej poszukują nowych możliwości spędzania wolnego czasu i coraz ważniejszą rolę pełni tu aktywność fizyczna. Lokalizacja oraz wyjątkowa wielkość naszego już kolejnego w Warszawie centrum wspinaczkowego w Centrum Krakowska 61 pozwoli jeszcze większej grupie osób spróbować swoich sił w tej dyscyplinie, a przy tym świetnie się bawić. Ci, którzy znają nasze pierwsze centrum po drugiej stronie Wisły mogą spodziewać się tego samego wysokiego standardu
– mówi Tomasz Dąbrowski, ze spółki Top Zone, będącej operatorem Centrum Wspinaczkowego Murall.