RTV EURO AGD może zaliczyć 2019 rok do bardzo udanych. Powiększyło swoją sieć sklepów o 15 nowych placówek, a 18 już istniejących poddało gruntownemu remodelingowi.
– Ubiegły rok był dla nas czasem intensywnego rozwoju w wielu obszarach. Nasza sieć sprzedaży powiększyła się o 15 nowych salonów, dzięki czemu na koniec 2019 roku mieliśmy aż 289 sklepów w 186 miastach Polski
– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
– Pozyskujemy nowe, atrakcyjne lokalizacje, aby być bliżej naszych klientów, ale sukcesywnie modernizujemy również istniejące placówki. Wbrew powszechnemu przekonaniu, handel wcale nie przenosi się do online, konsumenci wciąż bardzo chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne, nie tylko chcąc zobaczyć produkty na żywo, ale i skorzystać z wiedzy technologicznej naszych doradców.
Nowe sklepy EURO pojawiły się m.in. w poznańskim centrum handlowym Plaza, w Katowicach przy ulicy Korfantego, Parku Handlowym Błonie w Wadowicach, Opocznie, Gryficach, w suwalskim parku handlowym Multishop, Białej Podlaskiej, Zduńskiej Woli, Parku Handlowym w Gorlicach, Galerii Kępno, DL Shopping Center w Czeladzi, rawickim Park4You, Pasażu Słowackiego w Brzegu oraz w Otwocku przy ulicy Kraszewskiego.
W maju ubiegłego roku RTV EURO AGD uruchomiło również w warszawskiej Galerii Młociny nowy koncept sklepu, który jest odpowiedzią na światowe trendy. Sklep na Młocinach jest przestronniejszy, bardziej ergonomiczny, poszczególne kategorie produktowe są łatwiej dostępne, a poszukiwane urządzenia, np. smartfony, są wyeksponowane przy wejściu. W salonie zastosowano także nowoczesny sposób komunikacji z klientem, ekrany digital signage, na których emitowany jest kontent marketingowy oraz produktowe filmy life-stylowe.
– W nowoczesnym retailu technologie offline i online przenikają się, więc uwzględniamy ten trend w naszym nowym koncepcie sklepu – dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – W salonie na Młocinach stosujemy ten sam przekaz komunikacyjny, który mamy w e-commerce, doradców wyposażamy w tablety, aby mogli mieć dostęp do e-katalogu i wiedzę o wszystkich produktach w naszej ofercie, a nie tylko tych, które są dostępne w sklepie. Staramy się, by dzięki rozwiązaniom technologicznym klienci mogli robić zakupy jeszcze wygodniej.
RTV EURO AGD zmodernizowało w 2019 roku 18 placówek. W pierwszej połowie roku remodelingowi poddano salon w Nowym Dworze Mazowieckim, świdnickim Multi Parku, Sochaczewie, Pile, Przemyślu, gliwickiej galerii Europa Centralna, Centrum Handlowym Atrium Targówek w Warszawie, Arkadach Wrocławskich, nowosądeckiej galerii Trzy Korony. W drugiej zaś liftingowi zostały poddane sklepy w Kaliszu, Poznaniu, Grudziądzu, Nysie, wodzisławskiej Karuzeli, łomżyńskim Centrum Handlowym Veneda, Gemini Parku w Bielsku-Białej, radomskiej Galerii Echo i żyrardowskiej Dekadzie.
– W nowych, jak i zmodernizowanych sklepach naszej sieci zdecydowaliśmy się na zmiany w aranżacji. Obniżyliśmy ekspozycję, aby była bardziej widoczna i łatwiej dostępna. Poszerzyliśmy ciągi komunikacyjne, sklepy zyskały więcej przestrzeni. Podążamy za najnowszymi trendami oraz potrzebami konsumentów, stwarzając im możliwie najbardziej komfortową atmosferę podczas zakupów i jednocześnie zapewniając profesjonalne, technologiczne wsparcie
– stwierdził Jarosław Matuszewski, Menedżer ds. Marketingu w Sklepach w RTV EURO AGD.