RTV EURO AGD ma już prawie 300 sklepów

2020-01-21 | 09:00

RTV EURO AGD może zaliczyć 2019 rok do bardzo udanych. Powiększyło swoją sieć sklepów o 15 nowych placówek, a 18 już istniejących poddało gruntownemu remodelingowi.

– Ubiegły rok był dla nas czasem intensywnego rozwoju w wielu obszarach. Nasza sieć sprzedaży powiększyła się o 15 nowych salonów, dzięki czemu na koniec 2019 roku mieliśmy aż 289 sklepów w 186 miastach Polski

– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.

– Pozyskujemy nowe, atrakcyjne lokalizacje, aby być bliżej naszych klientów, ale sukcesywnie modernizujemy również istniejące placówki. Wbrew powszechnemu przekonaniu, handel wcale nie przenosi się do online, konsumenci wciąż bardzo chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne, nie tylko chcąc zobaczyć produkty na żywo, ale i skorzystać z wiedzy technologicznej naszych doradców.

Nowe sklepy EURO pojawiły się m.in. w poznańskim centrum handlowym Plaza, w Katowicach przy ulicy Korfantego, Parku Handlowym Błonie w Wadowicach, Opocznie, Gryficach, w suwalskim parku handlowym Multishop, Białej Podlaskiej, Zduńskiej Woli, Parku Handlowym w Gorlicach, Galerii Kępno, DL Shopping Center w Czeladzi, rawickim Park4You, Pasażu Słowackiego w Brzegu oraz w Otwocku przy ulicy Kraszewskiego.

W maju ubiegłego roku RTV EURO AGD uruchomiło również w warszawskiej Galerii Młociny nowy koncept sklepu, który jest odpowiedzią na światowe trendy. Sklep na Młocinach jest przestronniejszy, bardziej ergonomiczny, poszczególne kategorie produktowe są łatwiej dostępne, a poszukiwane urządzenia, np. smartfony, są wyeksponowane przy wejściu. W salonie zastosowano także nowoczesny sposób komunikacji z klientem, ekrany digital signage, na których emitowany jest kontent marketingowy oraz produktowe filmy life-stylowe.

– W nowoczesnym retailu technologie offline i online przenikają się, więc uwzględniamy ten trend w naszym nowym koncepcie sklepu – dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – W salonie na Młocinach stosujemy ten sam przekaz komunikacyjny, który mamy w e-commerce, doradców wyposażamy w tablety, aby mogli mieć dostęp do e-katalogu i wiedzę o wszystkich produktach w naszej ofercie, a nie tylko tych, które są dostępne w sklepie. Staramy się, by dzięki rozwiązaniom technologicznym klienci mogli robić zakupy jeszcze wygodniej.

RTV EURO AGD zmodernizowało w 2019 roku 18 placówek. W pierwszej połowie roku remodelingowi poddano salon w Nowym Dworze Mazowieckim, świdnickim Multi Parku, Sochaczewie, Pile, Przemyślu, gliwickiej galerii Europa Centralna, Centrum Handlowym Atrium Targówek w Warszawie, Arkadach Wrocławskich, nowosądeckiej galerii Trzy Korony. W drugiej zaś liftingowi zostały poddane sklepy w Kaliszu, Poznaniu, Grudziądzu, Nysie, wodzisławskiej Karuzeli, łomżyńskim Centrum Handlowym Veneda, Gemini Parku w Bielsku-Białej, radomskiej Galerii Echo i żyrardowskiej Dekadzie.

– W nowych, jak i zmodernizowanych sklepach naszej sieci zdecydowaliśmy się na zmiany w aranżacji. Obniżyliśmy ekspozycję, aby była bardziej widoczna i łatwiej dostępna. Poszerzyliśmy ciągi komunikacyjne, sklepy zyskały więcej przestrzeni. Podążamy za najnowszymi trendami oraz potrzebami konsumentów, stwarzając im możliwie najbardziej komfortową atmosferę podczas zakupów i jednocześnie zapewniając profesjonalne, technologiczne wsparcie

– stwierdził Jarosław Matuszewski, Menedżer ds. Marketingu w Sklepach w RTV EURO AGD.

Tagi: Grzegorz Wachowicz Jarosław Matuszewski Rozwój sieci handlowych RTV Euro AGD
Oceń artykuł:

Źródło: RTV Euro AGD

Zobacz także

RTV EURO AGD ma już prawie 300 sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.