RTV EURO AGD otwiera nowy koncept sklepu w Warszawie

2019-05-23 | 13:00

Nowoczesny salon RTV EURO AGD na Młocinach, który został uruchomiony 23 maja, jest pierwszym sklepem sieci, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni, nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem.

Rozwój technologii informatycznych, zmiany demograficzne i społeczne powodują, że handel przechodzi dynamiczną transformację. Klienci są świadomi, wyedukowani, potrzebują wsparcia doradcy, który będzie ekspertem technologicznym, a jednocześnie oczekują wygody podczas zakupów. W naszym nowym salonie stawiamy na szybką i sprawną obsługę, a także na efektywną komunikację z klientem. Takie rozwiązania są zgodne ze światowymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami wyrażanymi przez klientów 

– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. 

Doradcy w sklepie EURO w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety, aby w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i przedyskutować alternatywne możliwości spośród szerokiego, dostępnego portfolio. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na jeszcze efektywniejszą obsługę klienta. 

Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę. Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę

– dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. 

RTV EURO AGD od lat działa zgodnie ze strategią omnichannel, dlatego w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online.

Obecnie rozróżnienie na online i offline staje się anachroniczne. Klienci chcą mieć szybki dostęp do swoich zakupów i możliwość odebrania produktów, które zamówili za pomocą funkcji click & collect lub zakupili w naszym sklepie internetowym. Z tego względu wydzieliliśmy strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. To z pewnością zapewni klientom jeszcze większy komfort i przyspieszy zakupy 

– stwierdził Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. 

W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, pokazujące ofertę oraz nowości produktowe w kontekście life-style’owym. 

Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza. Takie rozwiązania stosowane są głównie w branży modowej, a EURO będzie promować za ich pośrednictwem elektronikę użytkową. To oczywiście narzuca pewien kontekst i nowy, obrazowy sposób prezentowania treści

– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. 

Przestrzeń salonu została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i możliwościach ekspozycyjnych – meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny. 

Kategorią rozwijającą się ostatnio bardzo dynamicznie jest gaming, dlatego w salonie RTV EURO AGD na Młocinach znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR. 

Gamerzy to bardzo wymagająca grupa klientów, doskonale znają najnowsze technologie i poszukują konkretnych rozwiązań, kompatybilnych ze sprzętem, którym już dysponują. Mamy szeroką ofertę dla tej grupy odbiorców, dlatego zależy nam na właściwym pokazaniu jej nie tylko w sklepie internetowym, ale i w naszych sklepach stacjonarnych

– mówi Kamil Szczęsny, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. 

Na otwarcie salonu RTV EURO AGD przewidziano specjalną ofertę promocyjną, z której można skorzystać wyłącznie w Galerii Młociny. 

Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV EURO AGD, które dysponuje siecią placówek w całej Polsce oraz sklepem internetowym www.euro.com.pl. Prowadzi także sprzedaż przez telefon. 

Tagi: Grzegorz Wachowicz RTV Euro AGD Kamil Szczęsny
Oceń artykuł:

Źródło: RTV Euro AGD

RTV EURO AGD otwiera nowy koncept sklepu w Warszawie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.