Nowoczesny salon RTV EURO AGD na Młocinach, który został uruchomiony 23 maja, jest pierwszym sklepem sieci, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni, nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem.
Rozwój technologii informatycznych, zmiany demograficzne i społeczne powodują, że handel przechodzi dynamiczną transformację. Klienci są świadomi, wyedukowani, potrzebują wsparcia doradcy, który będzie ekspertem technologicznym, a jednocześnie oczekują wygody podczas zakupów. W naszym nowym salonie stawiamy na szybką i sprawną obsługę, a także na efektywną komunikację z klientem. Takie rozwiązania są zgodne ze światowymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami wyrażanymi przez klientów
– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
Doradcy w sklepie EURO w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety, aby w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i przedyskutować alternatywne możliwości spośród szerokiego, dostępnego portfolio. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na jeszcze efektywniejszą obsługę klienta.
Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę. Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę
– dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
RTV EURO AGD od lat działa zgodnie ze strategią omnichannel, dlatego w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online.
Obecnie rozróżnienie na online i offline staje się anachroniczne. Klienci chcą mieć szybki dostęp do swoich zakupów i możliwość odebrania produktów, które zamówili za pomocą funkcji click & collect lub zakupili w naszym sklepie internetowym. Z tego względu wydzieliliśmy strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. To z pewnością zapewni klientom jeszcze większy komfort i przyspieszy zakupy
– stwierdził Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, pokazujące ofertę oraz nowości produktowe w kontekście life-style’owym.
Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza. Takie rozwiązania stosowane są głównie w branży modowej, a EURO będzie promować za ich pośrednictwem elektronikę użytkową. To oczywiście narzuca pewien kontekst i nowy, obrazowy sposób prezentowania treści
– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
Przestrzeń salonu została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i możliwościach ekspozycyjnych – meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.
Kategorią rozwijającą się ostatnio bardzo dynamicznie jest gaming, dlatego w salonie RTV EURO AGD na Młocinach znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.
Gamerzy to bardzo wymagająca grupa klientów, doskonale znają najnowsze technologie i poszukują konkretnych rozwiązań, kompatybilnych ze sprzętem, którym już dysponują. Mamy szeroką ofertę dla tej grupy odbiorców, dlatego zależy nam na właściwym pokazaniu jej nie tylko w sklepie internetowym, ale i w naszych sklepach stacjonarnych
– mówi Kamil Szczęsny, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD.
Na otwarcie salonu RTV EURO AGD przewidziano specjalną ofertę promocyjną, z której można skorzystać wyłącznie w Galerii Młociny.
Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV EURO AGD, które dysponuje siecią placówek w całej Polsce oraz sklepem internetowym www.euro.com.pl. Prowadzi także sprzedaż przez telefon.