RTV EURO AGD intensywnie pracuje nad rozwojem sieci salonów firmowych. W ciągu ostatnich kilku miesięcy uruchomiło 6 sklepów w nowych lokalizacjach, a 9 istniejących przeszło gruntowny remodeling.
– Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sprzedaży. Od lipca do listopada br. otworzyliśmy 6 nowych salonów i łącznie mamy już 287 w 184 miastach Polski. Od lat jesteśmy postrzegani jako marka, która nie stwarza barier, bliska konsumentom, więc staramy się być obecni tam, gdzie nasi klienci chcą robić zakupy. Oczywiście nie zapominamy także o wygodzie i komforcie kupujących, dlatego stale unowocześniamy już funkcjonujące sklepy
– mówi Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
Nowe sklepy EURO pojawiły się w Parku Handlowym przy ul. Kraszewskiego w Otwocku, Pasażu Słowackiego w Brzegu, Parku Handlowym Błonie w Wadowicach, Galerii Kępno, Parku Handlowym w Gorlicach oraz w Opocznie. Z kolei placówki w Poznaniu, Kaliszu, Wodzisławiu, Grudziądzu, Łomży, Nysie, Bielsku-Białej, Radomiu i Żyrardowie przeszły gruntowny remodeling.
Zarówno nowo powstałe, jak i zmodernizowane salony stały się bardziej przestronne i komfortowe. Zdecydowano się na obniżenie mebli, by ekspozycja była łatwiej dostępna, a poszczególne grupy asortymentowe – lepiej widoczne. W wielu sklepach ekspozycje z najnowszymi rozwiązaniami usytuowano przy wejściu, aby klienci mogli łatwiej dotrzeć do często poszukiwanych produktów.
– Sukcesywnie udoskonalamy nasze placówki, kierując się nie tylko najnowszymi trendami, ale przede wszystkim potrzebami konsumentów. Dbamy o to, by były one przyjazne, a cały proces zakupowy przebiegał możliwie sprawnie i komfortowo – Wiedząc jak ważne dla wielu klientów jest wsparcie profesjonalnego doradcy technologicznego, staramy się stworzyć taką aranżację przestrzeni, w której klienci będą mogli swobodnie porozmawiać z doradcą i obejrzeć wybrane produkty
– mówi Jarosław Matuszewski, Menedżer ds. Marketingu w Sklepach w RTV EURO AGD.
EURO od lat działa w modelu wielokanałowym. Dysponuje obecnie nie tylko siecią sklepów stacjonarnych i sklepem internetowym euro.com.pl, prowadzi także sprzedaż przez telefon. Oferuje również usługę click & collect, dzięki której można zamówić produkty online, a następnie odebrać je w sklepie stacjonarnym, nawet w ciągu godziny.