Ruszyła kampania społeczna Zachowaj Zdrowy Dystans zainicjowana przez centrum handlowe Turawa Park

2020-05-28 | 18:07

Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.

- W obliczu pandemii koronawirusa poczucie bezpieczeństwa społecznego zostało zachwiane. Obawiamy się o zdrowie, swoich bliskich, przyszłość, sytuację gospodarczą. Nie zawsze umiemy odnaleźć się w nowych realiach. Powinniśmy nauczyć się myśleć i żyć inaczej. Szukać pozytywów

- mówi Agnieszka Pyzanowicz Francke - dyrektor CH Turawa Park.

Podejście do życia jest znacznie ważniejsze, niż to co nam się przytrafia, dlatego organizatorzy kampanii w pięciu prostych krokach podpowiadają jak zachować lepszą równowagę oraz zachęcają do dzielenia się sposobami na radzenie sobie z sytuacją, w której wszyscy się znajdujemy i na którą nie mamy wpływu. ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS. Nieważne gdzie jesteś i co cię spotyka łap pozytywne momenty. To małe rzeczy i drobne gesty tworzą naszą codzienność.

1. AKCEPTUJ
Nie „boksuj się” z sytuacjami na ktore nie masz wpływu.
2. ODPUSZCZAJ
Nie wymagaj od siebie zbyt wiele, bądź tu i teraz.
3. DOCENIAJ
Łap pozytywne momenty i ciesz się małymi rzeczami, rozwijaj swoje pasje oraz zainteresowania.
4. POMAGAJ
Pamiętaj o empatii, naucz się prosić a także przyjmować pomoc i dawaj ją innym.
5. OGRANICZAJ
Natłok informacji, korzystaj z wiarygodnych, sprawdzonych żródeł.

Pierwsi mieszkańcy Opola opisali już jak spędzają czas, co widać też na udostępnionych zdjęciach i materiałach video.

www.turawa-park.com/zachowajzdrowydystans

- Nasze centrum ma być miejscem bezpiecznych zakupów, ale i źródłem inspiracji do spędzania czasu, miejscem pomysłów na każdy dzień. Chcemy być blisko ludzi, dobrze rozumieć ich potrzeby

- dodaje Agnieszka Pyzanowicz-Francke.

Start kampanii zbiegł się z uruchomieniem nowego serwisu www.turawa-park.com oraz bloga ze zdjęciami mieszkańców Opolszczyzny – to oni mają być inspiracją dla innych.

Partnerzy i Patroni: Magazyn Charaktery, Magazyn Kraft, Akademia Medytacji, Open Minded Group, Radio Opole, Opole24

zobacz materiał video

Tagi: Agnieszka Pyzanowicz-Francke Kampanie marketingowe Turawa Park
Oceń artykuł:

Źródło: Turawa Park

Zobacz także

Ruszyła kampania społeczna Zachowaj Zdrowy Dystans zainicjowana przez centrum handlowe Turawa Park

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.