Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

2020-01-07 | 10:03

W 2020 rok warszawskie Centrum Handlowe Blue City weszło z kampanią promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.

Blue City w 2019 roku kontynuowało swój rozwój, rozszerzając strefę rozrywki oraz pozyskując nowych, unikatowych najemców. W nowej odsłonie kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami.

- Kropki emanują pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Przypominają emotikony, ale dzięki ich charakterystycznemu wyglądowi możemy je śmiało nazywać „Funtasticonami”. Funtasticony pokazują atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City. Doskonała zabawa czeka na nich w najnowocześniejszym kinie Helios w Polsce, nowatorskim centrum rozrywki TEPfactor, wyjątkowej sali zabaw dla dzieci Inca Play, ale także w sklepie IKEA, który jest tutaj inny niż wszystkie. Dobrą wiadomością dla mieszkańców Warszawy jest również otwarcie pierwszego w stolicy, wzorcowego marketu EURoSPAR

– mówi Jacek Maciejewski,  Senior Creative w CU.

- Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum  

– mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.
 
Kampania ruszyła 1 stycznia i obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei  Mazowieckich. Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i  komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Tagi: Blue City Krzysztof Sajnóg Communication Unlimited Jacek Maciejewski
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.