Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. W czwartek, 10 września, Lidl otworzył swój pierwszy obiekt w Rzgowie, przy ulicy Kusocińskiego 22 i siódmy obiekt w Olsztynie, przy ulicy Jagiellońskiej 56a. Oba otwarcia nastąpiły o godzinie 6:00.
Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepu znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Nowy sklep sieci Lidl w Olsztynie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1190 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 25 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 66 miejsc parkingowych.
Nowy sklep sieci Lidl w Rzgowie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1100 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 21 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 104 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia przewidziany jest grill dla klientów, a także drobne konkursy z niespodziankami.
W dniu otwarcia klienci będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji przygotowanych na tę okazję, a hostessy będą wręczać gadżety Lidl Plus.
Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay
– podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.