10. października otwarto lokal w centrum handlowym we Wrocławiu, a 17. października w Atrium Promenada w Warszawie – są to kolejno 34. i 35. lokalizacje sieci, a jeszcze w tym roku ta liczba się powiększy.
Salad Story umacnia tym samym pozycję lidera w swoim sektorze jako największa sieć restauracji ze zdrowym jedzeniem, operująca w galeriach handlowych.
- Obie lokalizacje są dla nas kluczowe z punktu widzenia rozwoju marki. Magnolia to już piąta placówka Salad Story we Wrocławiu, ale pierwsza w tej części miasta; wierzymy, że obecność w tym centrum handlowym pomoże nam umocnić wizerunek na lokalnym rynku. Promenada jest z kolei czternastą placówką pod naszym szyldem w Warszawie, ale dopiero drugą po prawej stronie Wisły. Lada dzień uruchomimy w tej lokalizacji usługę dostawy, aby w końcu być z naszą ofertą w wygodnym zasięgu mieszkańców Gocławia i Pragi, którzy od wielu lat upominali się o obecność Salad Story w pobliżu
– dopowiada Anna Krajewska, autorka konceptu i Prezes Zarządu Salad Story.