Na bez mała 80 mkw. pochodząca z Wenecji marka Outly oferuje bogaty wybór oprawek i okularów przeciwsłonecznych najbardziej pożądanych marek premium i luksusowych. Na półkach czekają projekty takich brandów, jak m.in. Calvin Klein, Chloé, Dior, Fendi, Giorgio Armani, Liu Jo, Oakley, Polaroid, Ray-Ban i wielu innych. Nawet najbardziej wymagający klient znajdzie tu coś dla siebie, a cała oferta dostępna jest w wyjątkowych cenach, z rabatami do 70% od ceny katalogowej.
- Marka pojawiła się w Polsce po raz pierwszy w lipcu ubiegłego roku otwierając pierwszy salon w Designer Outlet Warszawa. Koncept przyjął się bardzo dobrze i zapadła decyzja o rozszerzeniu współpracy w kolejnym outlecie z naszego portfolio. Właśnie drugi salon optyczny Outly został otwarty w Designer Outlet Sosnowiec. To kolejna marka z półki premium, która stawia na potencjał zakupowy naszego regionu. Klienci znajdą tu propozycje pasujące zarówno do mody sportowej i casualowej, oraz do eleganckich stylizacji
– mówi Elżbieta Zygmunt, Marketing Manager Designer Outlet Sosnowiec.
Koncept Outly to nie tylko modne dodatki, w salonie klienci mogą skorzystać z eksperckich porad zespołu profesjonalistów, którzy nie tylko pomogą wybrać oprawki lub soczewki, ale przeprowadzą bezpłatne badanie wzroku. Taka usługa jest bardzo unikalna w salonach optycznych działających w formacie outletowym.
Marka zapewnia również, że okulary korekcyjne zamówione w Outly będą przygotowane w godzinę, a jeśli klienci nie mogą poczekać na odbiór, salon gwarantuje bezpłatną dostawę do domu.
Powstała w 2009 roku marka Outly obecna jest w 5 krajach i posiada ponad 30 strategicznie zlokalizowanych salonów w wiodących i najbardziej prestiżowych punktach handlowych.