- Modernizacja salonu SOLAR, zwłaszcza w okresie pandemii, to potwierdzenie, że marki nadal widzą potencjał naszej galerii i do-strzegają konieczność i wagę zmian, również w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Salon w nowej odsłonie przypadł do gustu stałych klientkom Askany, czego potwierdzeniem są ich pozytywne opi-nie i komentarze
- podkreśla Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana.
Nowoczesna architektura, przestronne, jasne wnętrza i eleganckie wykończenia są znakami rozpo-znawczymi sklepów polskiej marki. Zmiany w ekspozycji kolekcji wiążą się z zainicjowanym w 2015 roku procesem rebrandingu marki; odświeżenie wizerunku, zmiana logotypu, pojawienie się cha-rakterystycznego sygnetu pociągnęły ze sobą także zmiany architektoniczne. Miejsce sprzedaży jest bardzo ważne, stanowi jeden z głównych elementów komunikacji między marką SOLAR a klien-tem. Pracownikom marki zależy na tworzeniu miejsc spójnych z wizją SOLAR, w których klienci będą czuć się dobrze. Efektem wytężonej pracy są eleganckie biało-czarne wnętrza z miedzianymi ele-mentami, będące esencją wartości marki: jakości, szlachetności indywidualności przekładanych na design w każdym aspekcie. Zmiany, które nastąpiły od 2015 roku silnie zdefiniowały SOLAR i określi-ły miejsce marki na rynku mody. SOLAR rozwija się i jest otwarty na nowości.
Oprócz odnowionych przestrzeni dla wielbicielki marki czekają zwiastuny kolekcji Wiosna/lato 2021 (pierwsze modele są już dostępne), a także dodatkowy rabat -10% na kolekcję Jesień/zima 20/21. Rabat łączy się z obowiązującą promocją -50%.