Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Na łamach nadchodzącej edycji projektu Shopping Mall Marketing 2020 eksperci firmy podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat preferencji zakupowych konsumentów i ich aktywności w kanałach online.
Z roku na rok rośnie liczba Polaków kupujących w kanałach online. Badanie przygotowane przez Santander Consumer Bank dowodzi, że chętnie korzystamy z aplikacji mobilnych sieci handlowych, szukając w ten sposób promocji. Coraz więcej z nas nie może doczekać się również rozwoju sklepów autonomicznych. Na łamach nadchodzącej edycji SMM 2020 swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami w tym zakresie podzieli się Dariusz Józefiak, Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.
Santander Consumer Bank oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochodykredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są online oraz poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe, sklepy i punkty usługowe.