Za nami forum SCF CEE 2020, podczas którego szereg nowych projektów i planów zaprezentował ROS Retail Outlet Shopping. W ciągu 2 dni targowych stoisko odwiedziło ponad 50 gości – obecnych i przyszłych partnerów biznesowych.
Najważniejsze wyzwanie, przed którym stoi rynek retail w 2020 roku to łagodzenie skutków Covid-19, wzrost sprzedaży on-line, nie bez echa przechodzi też pełne ograniczenie handlu w niedziele. Podczas tegorocznych spotkań targowych Shopping Center Forum CEE rozmawiano nie tylko o trudnościach, z którymi musi zmierzyć się branża. Jak podkreśla Mireia Rodriguez Burguera, Head of Leasing ROS Retail Outlet Shopping – Zainteresowanie formatem outletowym w Polsce zauważalnie wzrosło. Ilość spotkań i rozmów jakie prowadziliśmy podczas Shopping Center Forum w Warszawie pokazało, że ten obszar ma przed sobą jeszcze duży potencjał na rozwój, co nas bardzo cieszy i potwierdza, że strategia wzmocnienia obecności ROS w Polsce jest jak najbardziej słuszna.
W tegorocznym spotkaniu branżowym wzięło udział ponad 900 osób. To z pewnością imponujący wynik, szczególnie w czasach pandemii i obowiązującego rygoru sanitarnego. Stoiska wystawców cieszyły się dużym zainteresowaniem, to właśnie w ich zaciszu toczyło się wiele rozmów i spotkań.
- Dla ROS wydarzenie Shopping Center Forum, poza oczywistą funkcją targową i biznesową, jest także miejscem wymiany doświadczeń i budowania relacji z dotychczasowymi i przyszłymi partnerami. Rozbudowa obiektu w Warszawie, zapowiadane uruchomienie centrum Designer Outlet Kraków – co oznacza wejście do nowego regionu w Polsce czy działania w Europie, w tym m.in. otwarcie centrum La Torre Outlet Zaragoza w Hiszpanii ciekawiły gości odwiedzających nasze stoisko
– relacjonuje Mireia Rodriguez Burguera.
Marka Designer Outlet, która na polskim rynku zadebiutowała w 2017 roku, bardzo szybko zdobyła uznanie i zaufanie najemców i klientów centrów. Przemyślany tenant mix, zmierzający w kierunku premium budzi zainteresowanie wielu nowych marek, które doceniają znakomite sąsiedztwo oferowane przez Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec. Trwająca rozbudowa w Warszawie, zapowiadane prace w Gdańsku i Sosnowcu to kolejne tematy poruszane przez odwiedzających, którzy ciekawi byli planów ROS Retail Outlet Shopping wobec polskiego rynku. Jak podsumowuje Mireia Rodriguez Burguera – Ogromne zainteresowanie, mnóstwo zapytań i inspirujących dyskusji z naszymi gośćmi utwierdziło nas w przekonaniu, że mamy do zaoferowania wiele ciekawych i pożądanych rozwiązań naszym obecnym i przyszłym partnerom biznesowym.