Dodanie zieleni i miedzi wprowadziło odrobinę elegancji, a jednocześnie podkreśliło dynamiczny charakter kawiarni. Otwarta kuchnia pozwoliła klientom na obserwację fascynującej w procesie powstawania Panettone pracy piekarzy, jednocześnie bezpośrednio podkreślając autentyczność i świeżość oferowanych produktów. Dla Enata Bread Schwitzke Górski wprowadziło także format wyspy marki Gorąco Polecam, który spotkamy w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.
Kolejnym osiągnięciem w branży gastronomicznej była realizacja dla Nakielny Bistro w Krakowie w 2024 roku. Tutaj zespół Schwitzke Górski skoncentrował się na stworzeniu oazy komfortu i smaku, zarówno dla podróżujących gości, jak i lokalnej krakowskiej społeczności. Przywiązanie do szczegółów, od kolorystyki po ergonomię przestrzeni oraz zgodność z przepisami budowlanymi zapewniły nie tylko estetyczne, ale i bezpieczne miejsce dla gości. Specjalnie zaprojektowane miejsca siedzące i stół społecznościowy zwiększyły komfort użytkowników, stanowiąc idealne rozwiązanie dla klientów 'w biegu’ i osób pracujących zdalnie.
Najnowszym wyzwaniem dla Schwitzke Górski jest projekt Favo Deli&Apero, którego otwarcie zaplanowane jest na początek marca w Krakowie. Favo to koncept, który na myśl przywoływać ma najlepsze i kultowe targi świata, wraz z jakościowymi, świeżymi i smacznymi produktami, które oferują. To właśnie targowe elementy wystroju, takie jak baldachimy, latarnie, plecione kosze czy drewniane skrzynki, połączone z nowoczesną i dużą wyspą stanowiącą serce delikatesów, tworzą wyjątkowy na skalę miasta Krakowa, ale i Polski klimat. Szczególnie interesującym elementem projektu jest strefa degustacyjna Apero, gdzie klienci mogą odkrywać oferowane w strefie Deli produkty, tym razem pod postacią desek serów i wędlin, świeżo robionych kanapek oraz wina nalewanego wprost z beczek. To doskonały przykład realizacji Schwitzke Górski, która łączy innowacyjne podejście do projektowania z wysokimi standardami gastronomicznymi i projektowaniem konsumenckich doświadczeń. Wszystkie urządzenia, w tym wysokiej klasy lady chłodnicze, jak i zastosowanie odpowiedniej technologii utrzymującej świeżość produktów w przestrzeni sprzedaży oraz zaplecza, leżało w zakresie odpowiedzialności Schwitze Górski.
Jednak biuro projektowe, przy współpracy ze studiem consultingowo-badawczym Omnisense było odpowiedzialne nie tylko za projekt lokalu, ale także za kompleksowe stworzenie wizerunku marki, jej komunikacji i brandingu.
W każdym z tych projektów Schwitzke Górski udowadnia, że projektowanie przestrzeni gastronomicznych to nie tylko sztuka, lecz także nauka i profesjonalizm, ciągłe zbieranie doświadczeń i szukanie nowych rozwiązań. Zaangażowanie w tworzenie funkcjonalnych, estetycznych i bezpiecznych miejsc spotkań sprawia, że biuro Schwitzke Górski stało się nieodłączną częścią rozwoju gastronomicznego krajobrazu, zarówno lokalnie, jak i globalnie.