Sukces w biznesie to wynik nie tylko ciężkiej pracy, ale przede wszystkim – odwagi i kreatywności. Kilka lat temu marka Semilac rozpoczęła działalność w sektorze beauty, specjalizując się w produktach do stylizacji paznokci. Dziś jest liderem w tej branży. Na przestrzeni lat wielokrotnie wprowadzała i testowała określone rozwiązania jako pierwsza w branży.
- Udało nam się stworzyć wyjątkowe portfolio produktów, które sprawia, że kobiety nie tylko w Polsce, ale i na świecie czują się piękne i pewne siebie. Uważnie przyglądamy się sytuacji oraz tendencjom na rynku. Ale bierne śledzenie trendów to za mało. Aby być liderem, należy je kreować. I teraz, po raz kolejny, wyprzedzamy rynek. Semilac jest bowiem pierwszą marką lakierów hybrydowych, która wkroczyła na rynek kosmetyków kolorowych
- mówi Tomasz Gołębiewski, prezes zarządu w Nesperta sp. z o.o. - właściciela marki semilac.
Ulubiony kolor na ustach i paznokciach? Z Semilac to możliwe!
20 ultra trwałych pomadek Semilac Matt Lips, które swoimi kolorami w pełni odpowiadają 20 najpopularniejszym i najchętniej kupowanym lakierom hybrydowym z portfolio. Przeszło 2 lata trwały prace nad formułą, która gwarantuje wysoką trwałość i jakość pomadek, ale i idealne odwzorowanie kolorów, w których zakochały się Polki. Trend na najbliższy sezon? Modny color matching na ustach i paznokciach!
Jakość bez kompromisów
Podstawą reputacji marki Semilac jest przede wszystkim bardzo wysoka jakość produktów. Wprowadzenie na rynek produktów z zupełnie innej kategorii musiało zatem zostać poprzedzone rygorystycznymi badaniami i testami, aby zapewnić tę samą – znaną Klientkom – doskonałą jakość. Nad całością prac zespołu czuwała Sylwia Gołębiewska – manager produktu kosmetycznego w firmie.
- Dwa lata – tyle zajęło nam opracowanie formuły pomadek, która spełni wymagania nasze i naszych klientek. Nad recepturą Semilac Matt Lips pracowali specjaliści z całej Europy – chcieliśmy stworzyć produkt gwarantujący trwałość, welurowy efekt na ustach, a przy tym odpowiednią pigmentację i łatwość aplikacji. Do naszego zespołu zaprosiliśmy, m.in. słynnego wizażystę, Rafała Śniegowskiego, który swoim profesjonalizmem i olbrzymią wiedzą na temat makijażu wspiera nas w rozwoju nowej kategorii produktowej. Z kolei o tym jak wyjątkowa jest kolekcja Semilac Matt Lips opowiadać będzie Maxineczka, czyli jedna z najpopularniejszych influencerek urodowych w Polsce, która zaangażowała się w promocję kolekcji. Wprowadzenie nowej kategorii produktów to ekscytujące wyzwanie i początek kolejnej przygody biznesowej. Na tym jednak nasze plany się nie kończą. Już teraz szykujemy kolejne niespodzianki i nowości, które zaskoczą nie tylko nasze Klientki, ale i całą branżę. O tym opowiemy już niedługo - podsumowuje Tomasz Gołębiewski.