Wraz z inauguracją 14 września nowego centrum handlowego na warszawskiej Białołęce sieć perfumerii Sephora otworzyła swój 95. sklep w Polsce. W nowej perfumerii w stolicy odbyła się również prapremiera kultowej marki trwałych kosmetyków Kat Von D.
Sephora odkrywa trendy i wciąż zaskakuje klientów
Dzięki modelowi ciągłego badania oczekiwań i poziomu zadowolenia klientów, Sephora dobrze zna ich upodobania i pozostaje o krok do przodu. Marka dąży do budowania najbardziej ukochanej społeczności skupiającej fanów piękna – tropi trendy, odkrywa nowości i wprowadza do swojego asortymentu wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne i usługi. W ostatnim roku debiutowały tu m.in. NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty i kosmetyki pielęgnacyjne koreańskich marek m.in. Dr Jart+ i Tony Moly.
W swoich perfumeriach Sephora szczególnie eksponuje strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Studio, która wśród innych serwisów oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Perfumeria w Galerii Północnej będzie posiadać pewne elementy z nowego konceptu sklepu Sephora, który zadebiutował w tym roku we Francji, m.in. stanowiskowe miejsce do wykonywania usług makijażowych Beauty Hub, w samym sercu perfumerii.
Jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z. Ta grupa klientów to niezwykły potencjał nie tylko na polskim rynku. Świetnie zna trendy i nowości z USA, które są prawdziwą mekką jeśli chodzi o trendy w kosmetykach. Sephora stara się zatem spełniać oczekiwania tej grupy wprowadzając produkty i marki, których Millenialsi poszukują. Niedawno była to cała seria pielęgnacyjnych marek koreańskich jak Too Cool for School i Skinfood czy stworzonych przez influencerów, takich jak jak Huda Kattan, którzy są punktem odniesienia dla Millenialsów. Teraz przygotowujemy się do debiutu absolutnie topowej amerykańskiej marki makijażowej Kat Von D, którą śledzą miliony osób na Instagramie
– mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.
W nowej perfumerii w stolicy odbyła się prapremiera kultowej marki trwałych kosmetyków Kat Von D w postaci limitowanej edycji palety stworzonej w kolaboracji z marką Too Faced. Od końca września pełna gama kosmetyków Kat Von D będzie dostępna w sieci Sephora. To największa premiera w Sephora w ostatnim czasie, na którą z niecierpliwością czekają Millenialsi. Transmisję na żywo z konferencji prasowej z udziałem Kat Von D, która w czerwcu odbyła się w Warszawie, oglądało na Facebooku prawie pół miliona osób. Debiut odbywa się jednocześnie na 10 rynkach, m.in. w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Czechach, Turcji, Grecji, Rumunii i Portugalii. Nowa marka będzie dostępna w Galerii Północnej w pełnej już ofercie od 29 września.