Sephora Unlimited - nowy wymiar benefitowo-lojalnościowy

2023-08-30 | 16:05

Dotychczasowy program lojalnościowy sieci perfumerii SEPHORA, z którego od 2003 roku korzysta ponad milion klientów SEPHORA w Polsce i Czechach, zyskuje nowy wymiar benefitowo-lojalnościowy. SEPHORA UNLIMITED z sukcesem wdrożony w 2019 roku na rynku niemieckim, podczas tegorocznego lata powitały dwa nowe rynki - Polska oraz Czechy, a docelowo zagościć ma on w całej Europie oraz na Bliskim Wschodzie.

 

Programy lojalnościowe są kluczowym ogniwem relacji pomiędzy klientami i markami. Ich wpływ na biznes jest niezastąpiony. Aż 76% klientów, którzy korzystają z programów lojalnościowych, deklaruje, że chce być nagradzana przez firmy za swoją wierność marce, nie tylko za wysokość pozostawionej podczas zakupów kwoty*. Dlatego też wsłuchując się w potrzeby i oczekiwania swoich klientów, Sephora zredefiniowała dotychczasową wizję programu, współtworząc go wraz z klientami, na nowych zasadach. Sephora Unlimited wprowadza świeżą jakość, otwiera się na różnorodne potrzeby klientów i daje im swobodę w dostosowaniu benefitów do własnych oczekiwań.

  •     W Sephora Unlimited klienci zdobywają punkty, obok zakupów, za każdą wizytę w perfumerii, recenzje produktów, a w ramach grywalizacji, będą mieli możliwość zdobywania dodatkowych punktów za wykonanie określonych „misji”, takich jak np. udział w wydarzeniach specjalnych Sephora. Co istotne - punkty zbierać można za zakupy w Sephora w całej Europie.
  •     Drugą zasadniczą różnicą jest też możliwość dopasowania benefitu, na który klienci wymienić mogą każde zdobyte 250 punktów, mając do wyboru: rabat 10% na zakupy, prezent kosmetyczny, który wybrać można z katalogu lub przekazanie darowizny na partnerską fundację Sephora.
  •     Każdy klient dołączający do programu lojalnościowego Sephora Unlimited, przy pierwszych zakupach otrzymuje również powitalny upominek kosmetyczny od Sephora.
  •     Gromadząc punkty poprzez swoją dalszą aktywność zakupową i poza zakupową, z poziomu Unlimited można osiągnąć status Gold. Dla grupy tej Sephora szykuje regularnie dodatkowe atrakcje i benefity takie jak: stały rabat w wysokości 15% na ulubioną markę, akcje promocyjne, zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia, spotkania z ekspertami marek i inne niespodzianki.

- Nasi klienci od kilku lat w coraz większym stopniu robią zakupy w Sephora przepływając płynnie pomiędzy kanałami  – online, aplikacją i sklepami stacjonarnymi, korzystając z inspiracji zakupowych z Instagrama czy Tik Toka. To odzwierciedlenie trendu rosnącej penetracji używania internetu, w tym robienia zakupów, wśród polskiej populacji, które nasiliło się w okresie Covid.  Program lojalnościowy Sephora Unlimited w nowej, ulepszonej wersji adresuje ten trend - jest programem w pełni omnichannel, którego zadanie to m.in. jeszcze silniejsza synergia wszystkich kanałów sprzedaży. Filarem tej transformacji jest nagradzanie i docenianie naszych klientów nie tylko za dokonywanie zakupów, ale również za zaangażowanie. Jest to szczególnie ważne dla młodszego pokolenia. Dzięki zmianom, chcemy przede wszystkim regularnie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, zwiększyć ich poziom aktywności w programie, oraz finalnie pozytywnie wpłynąć na ich poziom satysfakcji, a tym samym jeszcze mocniejszego preferowania Sephora jako destynacji zakupowej w branży premium beauty

– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

Kolejna nowość, która jest wypadkową preferencji części klientów Sephora, to możliwość wsparcia wraz z Sephora Unlimited, wybranej fundacji charytatywnej i wymiana zgromadzonych punktów na datek na rzecz jej działań statutowych. W Polsce wesprzeć można fundację Sukcesu Pisanego Szminką, z którą Sephora związana jest regularną współpracą na rzecz kobiet i młodzieży już od 5 lat, zaś w Czechach klienci wspierać mogą fundację Klíč k úsměvu, działającą na rzecz kobiet dotkniętych przemocą domową.

- Jestem przekonana, że nasi klienci pokochają zaskakujący i pełen wolności wyboru Sephora Unlimited. 80% klientów Sephora, którzy mieli już możliwość przetestowania go i podzielenia się swoją opinią, uważa, że jest on atrakcyjniejszy, niż poprzednia wersja programu. O 50% wrosła też chęć do regularnego korzystania z programu Unlimited, w porównaniu z poprzednią wersją projektu. Zapraszam wszystkich naszych klientów do odkrywania świata piękna i cieszenia się nim wraz z Sephora Unlimiteddodaje Małgorzata Dzięcielewska.

zobacz materiał video

Tagi: Małgorzata Dzięcielewska programy lojalnościowe Sephora Polska Sephora Unlimited
Oceń artykuł:

Źródło: Sephora

Sephora Unlimited - nowy wymiar benefitowo-lojalnościowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.