Perfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale konkursu The World Retail Awards w kategorii Best International Retailer of the Year. Spośród wszystkich globalnych firm wyróżniono łącznie siedem. W ostatnim czasie Sephora znalazła się także w gronie 3 najbardziej ulubionych marek wśród pokolenia Millenialsów i generacji Z zgodnie z nowym badaniem analizującym popularność światowych brandów z rynku mody, piękna i handlu detalicznego.
Główna nagroda w kategorii Najlepszego Międzynarodowego Sprzedawcy Roku 2017 przyznana Sephora to niezwykłe wyróżnienie firmy na światowym rynku. Prestiżowe jury w tej kategorii oceniało tych sprzedawców detalicznych, którzy z powodzeniem rozwijali markę, budowali rynek, a nawet wyprzedzali jego wzrost. Ważnym czynnikiem decydującym o ocenie była także odpowiedź na potrzeby poszczególnych rynków, integralność marki i jej pozycjonowanie.
W prestiżowym rankingu The World Retail Awards nagradzane są najszybciej rozwijające się firmy, prowadzące sprzedaż detaliczną na rynkach wysoko rozwiniętych i rozwijających się. Wśród kryteriów ocenianych w ramach programu znajdują się sukces finansowy, przychody, a także rentowność danego przedsiębiorstwa. Doceniano także przedsiębiorczość, konsekwencję i skuteczność w realizacji biznesowych celów, a także innowacyjność prowadzonych działań. Tegorocznych finalistów oceniała światowa kapituła fachowców, a ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii odbyło się wśród najbardziej wpływowych osób w branży detalicznej, 6 kwietnia w Dubaju.