Seria otwarć w Galerii Jurajskiej: większe salony LPP i nowi najemcy

2018-10-31 | 10:52

Większe lokale znanych sieci odzieżowych, a także nowy sklep polskiej marki modowej – to tylko niektóre ze zmian w ofercie Galerii Jurajskiej, jakie zaszły w ostatnich dniach.

Marka Evy Minge w Jurajskiej
Klientów odwiedzających Galerie Jurajską czeka sporo nowości. I chociaż centrum handlowe właśnie zakończyło kompletowanie swojej oferty, informując o 100 proc. wynajętej powierzchni, w galerii wciąż mają miejsce zaplanowane wcześniej otwarcia.

Szeroko pojęta oferta modowa galerii wzbogaciła się właśnie o pierwszy w Częstochowie salon Femestage - marki wywodzącej się z Domu Mody Evy Minge. Dynamicznie rozwijająca się polska sieć wynajęła w Jurajskiej lokal o powierzchni  196 m kw., uzupełniając tym samym ofertę modową galerii skierowaną do kobiet.

W najnowszym sklepie klientki znajdą m.in. ubrania i dodatki, w tym m.in. bluzki, sukienki, spodnie, spódnice, swetry, żakiety, ale także buty, torebki i inne akcesoria. Femestage to już 37 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na inwestycję w Galerii Jurajskiej. Oprócz niej swojej sklepy maja tutaj m.in. Vistula, Wólczanka, Bytom, Monnari czy Bialcon.

LPP z dodatkowymi metrami
Inwestują także giganci polskiego rynku modowego, w tym najpopularniejsze w Polsce sklepy sieciowe. Grupa LPP SA właśnie powiększyła w Galerii Jurajskiej sklepy aż 3 swoich marek – Sinsay, House i Cropp. Jeszcze na początku września marka Sinsay w ramach poziomu +1 zmieniła lokal z 354 m kw. na 640 m kw.

Z kolei w październiku marka Cropp zajęła sąsiadujący z nią lokal, powiększając sklep z 460 m kw. do 621 m kw.  House natomiast przeprowadził się z lokalu mającego 470 m kw. do mającego 594 m kw. W efekcie zmian dwa ze sklepów – House i Cropp znajdują się dziś na dopiero co zmodernizowanej alei handlowej, skupiającej ofertę modową Galerii Jurajskiej.

- Galeria Jurajska to jedna z bardziej rozpoznawalnych galerii w Polsce. Obecnie znajduje się tam salon Reserved, który pod względem metrażu jest jednym z największych w naszym kraju.  Chcemy, aby pozostałe brandy LPP mieszczące się w galerii dorównywały tym standardom. Nie tylko powiększamy salon House o 120 kw., ale również zmieniamy jego lokalizację. Mamy nadzieję, że rozbudowa lokalu ułatwi nam pokazanie szerszej oferty produktowej, a większy magazyn sprawi, że nasi klienci będą mieli stały dostęp do nowych kolekcji

– mówi Klaudia Osuchowska z marketingu House.

Zyskuje oferta fashion
Dzięki ostatnim relokacjom zyskuje przede wszystkim oferta modowa galerii, a w szczególności oferta popularnych sieci odzieżowych. Dziś obok kompletu marek LPP, składają się na nią także takie brandy jak m.in. ZARA, Massimo Dutti, Bershka, H&M, C&A,  TK Maxx, Carry, Cubus,  Diverse, Medicine, New Yorker, Orsay, Stradivarius, Tatuum czy Tally Weijl.

- Nasi klienci mogą dziś skorzystać nie tylko z kompletnej oferty sieci odzieżowych, ale także z jednej z najszerszych  tego typu ofert w województwie śląskim. Oferta jest tak przygotowana, aby każdy bez względu na wiek czy portfel znalazł coś dla siebie. Z jednej strony naszą propozycje wypełniają znane polskie „sieciówki”, z drugiej strony mamy bogatą ofertę zagranicznych sieci, z markami Inditex, H&M czy C&A na czele

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Jak podkreśla Bugajczyk, tego typu oferta jest dziś jednym z największych atutów galerii. – Pod względem zróżnicowania oferty modowej, ale także liczby sklepów plasujemy się dziś w ścisłej czołówce w regionie. Nasza szeroko rozumiana oferta fashion to dziś ponad 100 sklepów, wypełniających ponad połowę powierzchni handlowej obiektu. Propozycję dla siebie znajdą tutaj zarówno nastolatkowie, jak i dojrzalsi klienci  – mówi.

Ale większe salony LPP i Femestage to nie jedyne zmiany i nowości. Od kilkunastu dni w Galerii Jurajskiej działa już drugi salon Apart, stworzony w koncepcie „white”.  Ostatnie tygodnie przyniosły także wiele nowości. Oferta centrum handlowego wzbogaciła się o sklepy m.in. Pepco, X-Zone i restaurację z daniami na wagę Bon Apetito. Jednocześnie kolejni najemcy remontują swoje sklepy. Takie prace trwają m.in. w salonie Adidas. Powstaje tam trzeci  w Polsce salon Adidas stworzony  w nowym koncepcie.

Tagi: Eva Minge Galeria Jurajska House LPP Otwarcia sklepów Roman Bugajczyk Klaudia Osuchowska
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Seria otwarć w Galerii Jurajskiej: większe salony LPP i nowi najemcy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.