W tym roku na marketingowym czerwonym dywanie zna-lazło się 30 laureatów tytułu Superbrands 2019. Nagrodę honorową otrzymał Pan Paweł Pawlikowski, reżyser i scenarzysta, zdobywca Oskara i nagrody BAFTA za film „Ida”, twórca „Zimnej wojny” – nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes, nagrodą Europejskiej Akademii Filmowej i nominowanej do Oskara w trzech kategoriach. Organizacja Superbrands Polska nagrodziła osobowości kultury i supermarki, a w śród nich sieć Centrów Handlowych M1.
9 maja 2019 r. w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się uroczysta Gala, która zakończyła XIII edycję projektu Superbrands Polska. Statuetki odebrali przedstawiciele 30 marek konsumenckich i bizneso-wych – Laureatów tytułu Superbrands 2019, a historie ich sukcesu znalazły się w najnowszym wydaniu Albumu nazywanego „biblią brandingu”.
Organizacja Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na rynkach światowych, działając już w ponad 80 krajach. W Polsce od 2004 roku pisana jest historia wyróżnionych marek. Jesteśmy niezwykle dumni, że brand Centrów Handlowych M1 znajduje się wśród nich.
- mówi Urszula Porębska, Dyrektor Marketingu METRO PROPERTIES, firmy zarządzającej portfelem Centrów Handlowych M1 w Polsce.
Badanie Superbrands to największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach.
Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich. Tym samym Centra Handlowe M1 znalazły się w tak elitarnym gronie marek o ugruntowanym zaufaniu konsumentów i klientów oraz stabilnej reputacji, jak: AMS, APART, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, GASPOL, Hu-awei, Innogy, Jan Niezbędny, Kappahl, Lancerto, Legia, LEGO, Lewiatan, Loyd, Łomża, Martini, Mokate, Muszynianka, Neinver, Newsweek, Onet, PKP Intercity, Princessa, Thermomix, Volkswagen, Wielkopolski, Wirtualna Polska.
Patronat honorowy nad Galą Superbrands 2019 objął Prezydent m. st. Warszawy – pan Rafał Trzaskowski.