Sieć Passa celuje w ponad 100 sklepów

2019-06-11 | 09:30

Grupa Passa, do której na chwilę obecną należy 61 placówek ze 100% polskim kapitałem, planuje w najbliższym czasie przekroczyć liczbę 100 sklepów. 

 

Historia Grupy Polskich Sklepów Passa zaczęła się w 2011 r., kiedy czterech właścicieli dużych, regionalnych sieci podkarpackich podjęło decyzję o współpracy i założeniu Grupy Zakupowej Passa, która będzie wspierać polski handel i polskich przedsiębiorców.  Początkowo było to 20 placówek, ale w wyniku dynamicznego rozwoju sieć systematycznie się powiększa. 

Mamy niezaprzeczalne atuty, które przekonują franczyzobiorców do współpracy z naszą siecią. Nasi partnerzy są cały czas właścicielami swojego biznesu i sami decydują o jego prowadzeniu. To my płacimy im wynagrodzenie, a nie oni nam. Wzajemne Partnerstwo to dla nas nie tylko hasło, ale faktyczne działania – gwarantujemy na przykład, że bez zgody franczyzobiorcy nie otworzymy kolejnego sklepu w jego pobliżu. Ponadto każdy właściciel sklepu zrzeszonego w Grupie Passa ma zapewnione bardzo dobre warunki zakupowe, wynikające z siły nabywczej Grupy. Pomagamy franczyzobiorcom w usprawnianiu ich pracy – zapewniamy stałą opiekę koordynatora, oferujemy zintegrowany system informatyczny do obsługi sklepu. Każdy właściciel sklepu zrzeszonego w Grupie otrzymuje również kompleksowe wsparcie promocyjne i marketingowe w postaci: gazetek, plakatów, banerów, bilbordów, spotów radiowych czy konkursów konsumenckich, mających na celu budowanie lojalności klientów, a także powiększenie koszyka sprzedażowego sklepów. Niedawno właśnie zakończyliśmy II edycję loterii Pasja Wygrywania, w której główną nagrodą był Citroën C3 

– mówi Aleksandra Mikołajczyk, Prezes Zarządu Grupy Polskich Sklepów Passa. 

W Grupie Passa duży nacisk stawia się również na utrzymywanie dobrych, wzajemnych stosunków partnerskich, nie tylko w relacjach czysto biznesowych. Nie ukrywamy, że duże znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z naszymi partnerami – dodaje Aleksandra Mikołajczyk – dlatego organizujemy spotkania i wyjazdy integracyjne, pomagające się wzajemnie lepiej poznać i spędzić czas w swoim towarzystwie. Zwiedziliśmy już dzięki temu wspólnie Pragę, Budapeszt, Turcję czy Grecję, w najbliższym czasie szykujemy się do wyjazdu na Wyspy Kanaryjskie. 

Na chwilę obecną sieć Passa skupia się na Podkarpaciu i Małopolsce, ale nie wyklucza w przyszłości ekspansji na inne regiony. Obecnie pracuje ze sklepami, które mają minimum 150 m2 powierzchni, natomiast górnej granicy nie wyznacza, w związku z czym w sieci funkcjonują zarówno sklepy o powierzchni 150 m2, jak i sklepy między 500 a 1000 m2. Każdą lokalizację przedstawiciele sieci wizytują indywidualnie i korzystając z doświadczenia, oceniają potencjał miejsca. 

System franczyzowy sieci Passa daje partnerom poczucie swobody i niezależności. My przekazujemy know-how i dbamy o to, aby spełnione były pewne określone standardy, jak wystrój sklepu, wizualizacje, stroje personelu itp., wskazujemy też wartościowych dostawców, u których sklepy muszą dokonać minimum 60% zakupów. Średnia udziałów w zakupach u naszych dostawców to jednak aż 85%, co doskonale pokazuje, że franczyzobiorcy Passy doceniają wynegocjowane u dostawców sieci bardzo dobre warunki

– kontynuuje Prezes.

Tagi: Passa Aleksandra Mikołajczyk
Oceń artykuł:

Źródło: CMedia

Zobacz także

Sieć Passa celuje w ponad 100 sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.