Skorzystaj ze szkolenia on-line: „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów sklepie z modą?”

2020-07-27 | 10:00

W czwartek, 30 lipca odbędzie się szkolenie on-line „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów sklepie z modą?”. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert biznesu mody, szkoleniowiec, wykładowca, doradca.

Cel szkolenia
Podniesienie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów sklepu z branży mody.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?
• Właściciele i kierownicy sklepów oferujących produkty modowe (od odzieży, przez obuwie, dodatki, biżuterię po bieliznę),
• Sprzedawcy w salonach mody, którzy wiedzę o realizacji sprzedaży na poszczególnych jej etapach, chcą poszerzyć o umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i chcą pozyskiwać lojalnych klientów,
• Menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż w sieciach detalicznych z branży mody,
• Przedstawiciele centrów handlowych wspierający najemców w podnoszeniu jakości obsługi klientów.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?
• Udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie sprzedaży dodatkowej i uzupełniającej,
• Dowiesz się, jak sprawnie obsługiwać kilku klientów jednocześnie,
• Poznasz sprawdzone metody uchylania obiekcji klientów,
• Łatwiej sobie poradzisz z obsługą trudnego klienta,
• Zyskasz więcej lojalnych klientów.

Program:
9.00 – 9.10 Wprowadzenie do szkolenia
9.10 – 10.10 Jak temu samemu klientowi sprzedać więcej produktów
10.10 – 10.45 W jaki sposób obsłużyć jednocześnie kilku klientów
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
11.00 – 12.30 Sprawdzone techniki uchylania obiekcji klientów
12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
13.15 – 14.00 Jak sobie poradzić z obsługą trudnych klientów
14.00 – 14.45 Jak zyskać lojalnych klientów
14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia

Prowadzący szkolenie:

Jerzy Osika – ekspert biznesu mody, szkoleniowiec, wykładowca, doradca. Jego misją jest pomaganie innym przez dostarczanie praktycznej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu.

Od 1998 roku wspiera branżę mody wiedzą, doświadczeniem i pozytywną energią jako szkoleniowiec, wykładowca, doradca, organizator wydarzeń edukacyjnych, autor fachowych publikacji i wydawca.

Szkoli i doradza firmom z branży mody w zakresie: sprzedaży, zarządzania, umiejętności osobistych, pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych (m.in. przez nowoczesny marketing wystawienniczy), trendów konsumenckich i innowacyjnego handlu.

Wykładowca na międzynarodowych targach i konferencjach z branży mody i wyposażenia wnętrz (m.in. w Toronto, Las Vegas, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie). Prowadzi wykłady na targach mody w Polsce (m.in. w Poznaniu, Kielcach, Warszawie), na konferencjach (m.in. organizowanych przez PIOT, na Europejskim Forum Gospodarczym w Łodzi i na wielu cyklicznych wydarzeniach, jak Fashion Business Congress, Retail Marketing Forum, E-Commerce Innovations), dla zagranicznych misji handlowych (m.in. z Holandii, Danii, Turcji), dla studentów (m.in. ViaModa w Warszawie, ASP w Łodzi, SAPU w Krakowie, Politechnice Łódzkiej, Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych, SGH w Warszawie).

Jako polski ekspert w programie Komisji Europejskiej pt. „Open Your Mind”, realizowanym przez EASME (Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises) i DG GROW, prowadził wykłady o nowoczesnym biznesie mody jako atrakcyjnym miejscu pracy dla uczniów i studentów szkół i uczelni w Warszawie, Białymstoku, Częstochowie i Łodzi. Autor fachowych artykułów, wydawca portalu biznesu mody (www.Fashionbusiness.pl), portalu branży wyposażenia wnętrz (www.ambiente.info.pl), członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe, autor bloga (www.jerzyosika.com).

Juror w polskich i międzynarodowych konkursach, jak: Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah (Arabia Saudyjska), Złoty Medal MTP na targach mody, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku. Reprezentant Polski w Radzie Ekspertów międzynarodowego konkursu Euroshop Retail Design Award (Düsseldorf). Przedstawiciel w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku. Organizator wydarzeń edukacyjnych, w tym autorskich szkoleń (jak: Visual Merchandising Forum, Pop-up Forum, Expo Marketing, Fashion Trends).

Prezes i właściciel firmy Promedia, która od ponad 20 lat dostarcza wiedzy branży mody. Promedia jest członkiem: Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Izby Bawełny w Gdyni, Polskiej Rady Centrów Handlowych, Polskiej Izby Przemysłu Targowego, partnerem strategicznym Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Stale współpracuje z PIOT i ZPPM Lewiatan.

Forma szkolenia: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe.

Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT.

Zgłoś swój udział przesyłając zgłoszenie na adres: e.fijalkowska@promedia.biz.pl

Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Magazyn Galerie Handlowe, Modna Bielizna, Image Fashion's Business

Tagi: Jerzy Osika Promedia
Oceń artykuł:

Źródło: Promedia

Skorzystaj ze szkolenia on-line: „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów sklepie z modą?”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.