Skorzystaj ze szkolenia on-line: „Jak zwiększysz sprzedaż w sklepie z modą, podnosząc jakość obsługi klienta?”

2020-07-16 | 11:30

W czwartek, 23 lipca odbędzie się szkolenie on-line „Jak zwiększysz sprzedaż w sklepie z modą, podnosząc jakość obsługi klienta?”. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert biznesu mody, szkoleniowiec, wykładowca, doradca.

Cel szkolenia
Zwiększenie efektywności sprzedaży w sklepie z modą, dzięki podniesieniu jakości obsługi klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?
• Właściciele, kierownicy, sprzedawcy w sklepach oferujących produkty modowe (od odzieży, przez obuwie, dodatki, biżuterię po bieliznę),
• Menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż w sieciach detalicznych z branży mody,
• Przedstawiciele centrów handlowych wspierający najemców w podnoszeniu jakości obsługi klientów.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?
• Lepiej przygotujesz się do sprzedaży, zanim klient pojawi się w sklepie,
• Poznasz tajniki mowy ciała, by zwiększyć efekt pierwszego wrażenia dla zyskania sympatii i zaufania klienta,
• Rozpoznasz różne typy klientów i skuteczniej nawiążesz z nimi kontakt,
• Podniesiesz swoje umiejętności w zakresie diagnozy potrzeb klienta,
• Zwiększysz skuteczność prezentacji produktów,
• Dowiesz się, jak lepiej mówić, by więcej sprzedać,
• Skuteczniej sfinalizujesz sprzedaż.

Program:
9.00 – 9.10 Wprowadzenie do szkolenia
9.10 – 10.10 Jak profesjonalnie przygotować się do sprzedaży i wywrzeć na kliencie pierwsze dobre wrażenie ?
10.10 – 10.45 W jaki sposób rozpoznać typ klienta i nawiązać z nim adekwatny kontakt sprzedażowy?
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
11.00 – 12.30 Efektywna diagnoza potrzeb i prezentacja produktów
12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
13.15 – 14.00 Jak mówić, by sprzedać?
14.00 – 14.45 Jak skutecznie finalizować sprzedaż?
14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia

Prowadzący szkolenie:

Jerzy Osika – ekspert biznesu mody, szkoleniowiec, wykładowca, doradca. Jego misją jest pomaganie innym przez dostarczanie praktycznej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu.

Od 1998 roku wspiera branżę mody wiedzą, doświadczeniem i pozytywną energią jako szkoleniowiec, wykładowca, doradca, organizator wydarzeń edukacyjnych, autor fachowych publikacji i wydawca.

Szkoli i doradza firmom z branży mody w zakresie: sprzedaży, zarządzania, umiejętności osobistych, pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych (m.in. przez nowoczesny marketing wystawienniczy), trendów konsumenckich i innowacyjnego handlu.

Wykładowca na międzynarodowych targach i konferencjach z branży mody i wyposażenia wnętrz (m.in. w Toronto, Las Vegas, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie). Prowadzi wykłady na targach mody w Polsce (m.in. w Poznaniu, Kielcach, Warszawie), na konferencjach (m.in. organizowanych przez PIOT, na Europejskim Forum Gospodarczym w Łodzi i na wielu cyklicznych wydarzeniach, jak Fashion Business Congress, Retail Marketing Forum, E-Commerce Innovations), dla zagranicznych misji handlowych (m.in. z Holandii, Danii, Turcji), dla studentów (m.in. ViaModa w Warszawie, ASP w Łodzi, SAPU w Krakowie, Politechnice Łódzkiej, Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych, SGH w Warszawie).

Jako polski ekspert w programie Komisji Europejskiej pt. „Open Your Mind”, realizowanym przez EASME (Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises) i DG GROW, prowadził wykłady o nowoczesnym biznesie mody jako atrakcyjnym miejscu pracy dla uczniów i studentów szkół i uczelni w Warszawie, Białymstoku, Częstochowie i Łodzi. Autor fachowych artykułów, wydawca portalu biznesu mody (www.Fashionbusiness.pl), portalu branży wyposażenia wnętrz (www.ambiente.info.pl), członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe, autor bloga (www.jerzyosika.com).

Juror w polskich i międzynarodowych konkursach, jak: Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah (Arabia Saudyjska), Złoty Medal MTP na targach mody, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku. Reprezentant Polski w Radzie Ekspertów międzynarodowego konkursu Euroshop Retail Design Award (Düsseldorf). Przedstawiciel w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku. Organizator wydarzeń edukacyjnych, w tym autorskich szkoleń (jak: Visual Merchandising Forum, Pop-up Forum, Expo Marketing, Fashion Trends).

Prezes i właściciel firmy Promedia, która od ponad 20 lat dostarcza wiedzy branży mody. Promedia jest członkiem: Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Izby Bawełny w Gdyni, Polskiej Rady Centrów Handlowych, Polskiej Izby Przemysłu Targowego, partnerem strategicznym Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Stale współpracuje z PIOT i ZPPM Lewiatan.

Forma szkolenia: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe.

Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT.

Pobierz formularz i zgłoś swój udział przesyłając zgłoszenie na adres: e.fijalkowska@promedia.biz.pl

Kontynuacją tego szkolenia będą warsztaty, organizowane w kolejnym tygodniu, pt. „Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów sklepie z modą?”

Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Magazyn Galerie Handlowe, Modna Bielizna

Tagi: Jerzy Osika
Oceń artykuł:

Źródło: Promedia

Zobacz także

Skorzystaj ze szkolenia on-line: „Jak zwiększysz sprzedaż w sklepie z modą, podnosząc jakość obsługi klienta?”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.