Smyk zainwestował w dodatkowy metraż w Galerii Jurajskiej. Efekt? Powstał jeden z największych sklepów marki w województwie śląskim.
Równo na miesiąc przed świętami Galeria Jurajska znacząco poszerza ofertę zabawek i akcesoriów dla dzieci. Po trwającym blisko miesiąc remoncie w nowej i większej lokalizacji ponownie został otwarty salon Smyka. Dzięki zmianom marka powiększyła swój salon niemal dwukrotnie, bo aż o 496,3 m kw. - z 391 m kw. na 887,3 m kw. Większa powierzchnia sklepu pociągnęła za sobą także poszerzenie oferty. W Smyku znajdziemy dziś obok zabawek i gier, także ubrania dla dzieci w wieku 0-14 lat, akcesoria dla mamy i dzieci (np. nosidła i chusty), a także wózki, książki i dział z filmami dla najmłodszych.
- Widzimy w Częstochowie potencjał pozwalający na otwarcie sklepu Smyk w pełnym wymiarze, z odpowiednio poszerzoną ofertą, na zasadniczo większej powierzchni w porównaniu z salonem działającym w tym mieście do tej pory. Dotychczasowe wyniki zanotowane na tym lokalnym rynku pozwalają nam patrzeć w przyszłość z optymizmem
– mówi Paweł Oskędra, Property Director, Smyk S.A.
Większym Smykiem Jurajska chce kusić nie tylko mieszkańców Częstochowy, ale także mieszkańców ościennych powiatów z województwa łódzkiego, świętokrzyskiego, opolskiego, a także województwa śląskiego. Na tym obszarze mieszka dziś ponad 1,4 miliona osób.
– Od kilku miesięcy w galerii przybywa nie tylko klientów z Częstochowy, ale także z powiatów oleskiego, działoszyńskiego, tarnogórskiego, będzińskiego, piotrkowskiego, bełchatowskiego czy wieluńskiego. Z racji tego, że w regionach tych brakuje tak szerokiej oferty dla dzieci, Smyk ma szansę stać się mocnym magnesem, zwłaszcza w okresach przedświątecznych
– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
I rzeczywiście w promieniu 40-50 kilometrów to dziś największy sklep z taką ofertą w regionie. Dla Jurajskiej to natomiast kolejny powód, dla którego klienci mogą odwiedzać galerię. – Rodziny stanowią dziś ponad połowę naszych klientów. W większości są to rodziny posiadające dzieci poniżej 14 roku życia. Większa oferta Smyka w tym przypadku nie tylko zatrzyma dotychczasowych klientów, ale ma także szansę przyciągnąć kolejnych z tego segmentu – mówi Bugajczyk.
Smyk w nowej odsłonie to już 6 sklep w Galerii Jurajskiej z ofertą skierowaną do najmłodszych. Oprócz Smyka w centrum handlowym działają także salony Ananas, Coccodrillo, Junior, Kredka, Reporter Young. W galerii działa także salon Świat Książki Kids z ofertą dla dzieci i młodzieży oraz plac zabaw Bajkowy Labirynt.