Sieć franczyzowa SPAR Polska z nowym rokiem wprowadziła szereg zmian do swojej gazetki promocyjnej. Zmiany zaczęły być sukcesywnie wdrażane od grudnia 2018 r., a gazetka po pełnej modyfikacji wizualnej, w odpowiedzi na trendy konsumenckie, pojawi się w sklepach 07.02.2019 r.
Duży nacisk położono na wyróżnienie oferty produktów zaliczających się do światowych trendów związanych ze zdrowiem. Powstał nowy moduł „SPAR Natural”, w ramach którego prezentowane są produkty zdrowe, organiczne, a także takie, które sprawdzą się dla osób z różnego rodzaju nietolerancjami żywieniowymi. Z nowym rokiem zmianie uległ również segment przepisów. W nowej odsłonie gazetki zastosowano nowoczesną prezentację, dającą możliwość ich kolekcjonowania w ramach akcji „Zbieraj przepisy ze SPAR”. Związane jest to także z mającym się wkrótce ukazać blogiem kulinarnym SPAR na stronie internetowej sieci. Oprócz tego gazetka w nowej szacie jeszcze czytelniej prezentuje poszczególne typy produktów w oddzielnych działach. Dzięki zastosowanym zmianom gazetka promocyjna SPAR jest bardziej przejrzysta i uporządkowana.