SPAR został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Przyznana nagroda stanowi potwierdzenie docenienia przez klientów starań sieci, aby standardy obsługi i poziom dbałości o klienta były na najwyższym poziomie.
Nagroda została wręczona na gali, która odbyła się 15 marca br. w Business Center Club, odebrał ją Wiceprezes Zarządu SPAR Polska – Andrzej Figiel. Wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi ma szczególną wartość, gdyż przyznawane jest na podstawie badań opinii klientów. Laureatami co roku zostają firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę, a także zyskują pozytywne rekomendacje klientów. Wśród nagrodzonych znajdują się firmy, będące liderami w swoich branżach, postrzegane jako przyjazne dla konsumentów i godne zaufania.
Wyróżnione firmy otrzymują najwyższe noty konsumentów, głosujących przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl. Gwiazda Jakości Obsługi pokazuje firmom jak ważne jest ciągłe zaangażowanie w dialog z klientem. Komunikuje też wartości, którymi na co dzień warto kierować się w biznesie i w walce o zadowolenie klientów, jak uprzejmość, sprawność obsługi, rzetelność czy wysokie kompetencje pracowników. Dbałość o wszystkie te elementy SPAR podkreśla m.in. w nowej strategii komunikacji, funkcjonującej w sieci od października 2017 r. Hasło przewodnie „Moja okolica, mój SPAR” daje wyraz dążeniu sklepów sieci do wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów i dopasowywaniu się do ich bieżących potrzeb, akcentując przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępności lokalnych produktów oferowanych w sklepach SPAR. Promowana przez sieć współpraca oparta na partnerstwie pozwala zagwarantować najwyższą jakość przy niskiej cenie oferowanych towarów.
- Satysfakcja klientów jest priorytetem naszej sieci. Cieszymy się, że wysiłek naszych sklepów został dostrzeżony przez konsumentów. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby standardy obsługi były na jak najwyższym poziomie
– podkreśla Michał Zych, Dyrektor Marketingu SPAR Polska S.A.