Spektakularny wzrost sprzedaży i footfallu w Galerii Katowickiej

2018-01-03 | 10:00

18% wzrost sprzedaży, ponad 1,3 mln klientów oraz rekordy dziennej sprzedaży i odwiedzalności - tak wyglądają wyniki Galerii Katowickiej za miesiąc listopad. Na koniec 2017 zarządca obiektu spodziewa się zdecydowanego przekroczenia progu 15 mln klientów i równie imponującej sprzedaży najemców. 

Od 750 tys. do ponad 1,3 mln klientów miesięcznie. Tak wygląda spektakularna droga Galerii Katowickiej od intensywnych wzrostów do regularnej stabilizacji odwiedzalności na rekordowych poziomach. Dla przypomnienia: w listopadzie, podczas kampanii Black Friday, realizowanej w innowacyjny sposób pod hasłem „Czorny Piontek - Czorny Weekend, czyli fedrujemy niskie ceny do -75%”, Galerię Katowicką odwiedziło jednego dnia 72 tys., a przez cały weekend 166 tys. osób. Był to rekord wszech czasów - odwiedzalność przewyższyła nawet tę z dnia otwarcia, kiedy przed wejściem do centrum handlowego oczekiwały tłumy, spodziewając się wyjątkowych atrakcji i prezentów.

Jeszcze bardziej spektakularnie wyglądały wyniki sprzedaży najemców – ok. 50% z nich wzięło udział w podsumowujących badaniach.  Wzrost sprzedaży podczas całego Black Weekendu zadeklarowało 81% najemców Galerii Katowickiej, a ich sprzedaż zwiększyła się średnio o 584%. Natomiast w sam piątek, czyli Black Friday, wzrost sprzedaży zadeklarowało 87,4% najemców i było to średnio 1220,4% w porównaniu do roku poprzedniego. Cały listopad zamknął się wysokim 18% wzrostem sprzedaży w całym obiekcie.

- Rekordowo wysoki footfall i stałe dwucyfrowe, a podczas akcji marketingowych nawet trzy- i czterocyfrowe wzrosty sprzedaży świadczą o doskonałej konwersji sprzedaży w obiekcie. To dla nas powód do dumy

– mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Listopadowy sukces sprzedażowy i frekwencyjny są wypadkową kilku działań realizowanych równocześnie – ciągłego umacniania tenant-mix oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych.

Zarządca z uzasadnionym optymizmem oczekuje wyników grudnia i całego roku 2017.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Katowicka

Spektakularny wzrost sprzedaży i footfallu w Galerii Katowickiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.