Startuje IX edycja branżowego projektu wydawniczego - Shopping Mall Marketing 2020

2019-06-25 | 11:00

Redakcja Magazynu B2B Galerie Handlowe rozpoczyna prace nad IX coroczną edycją branżowego projektu wydawniczego SHOPPING MALL MARKETING 2020, opisującego strategię działań najatrakcyniejszych centrów handlowych oraz najdynamiczniej rozwijających się sieci sprzedaży w Polsce

Tym razem oprócz katalogowego wydania drukowanego planowana jest również wersja MULTIMEDIALNA w postaci FILMU, prezentującego wypowiedzi kluczowych zarządców centrów handlowych, prezesów i dyrektorów ekspansji sieci handlowych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych. Projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE będzie oscylował tematyką wokół następujących zagadnień:

  • efektywne zarządzanie obiektami handlowymi,
  • marketing centrów i sieci handlowych,
  • rozwój sieci handlowych w Polsce,
  • nowe technologie i metody komunikacji z klientami.

Wraz z drukowanym projektem wydawniczym realizowany będzie film, wypełniony wypowiedziami kluczowych przedstawicieli branży. To zupełnie nowa forma przedstawienia aktualnej sytuacji na rynku polskich centrów i sieci handlowych. Materiał wideo będzie starał się udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jak dzisiaj powinna wyglądać oferta dobrze prosperującego obiektu handlowego? Które czynniki stanowią o sukcesie i dają przewagę rynkową?
  • W jaki sposób ewoluuje sektor sprzedaży detalicznej i jakie strategie obierają sieci handlowe, walczące o uwagę klienta?
  • Jaką rolę w komunikacji z klientami odgrywa technologia? Które narzędzia najbardziej wpływają na budowanie świadomości marki i zwiększają sprzedaż?
  • Jakie kompetencje i umiejętności wymagane są od dzisiejszych marketerów?
  • Jak będzie wyglądał rynek handlu tradycyjnego w najbliższej przyszłości?

Partnerami Strategicznymi projektu wydawniczego zostali: wrocławskie centrum handlowe Magnolia Park, specjaliści od efektywnych kampanii outdoorowych - JET LINE oraz Statim Integrator - firma specjalizująca się m.in. w rozwiazaniach audiowizualnych i technologiach informatycznych. Katalogowa, drukowana wersja projektu wydawniczego trafi do rąk 1000 kluczowych osób w branży RETAIL, po stronie zarządców centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do współracy w zakresie uczestnictwa w projekcie, wypowiedzi eksperckich oraz promocji rozwiązań i usług dla branży RETAIL.Więcej informacji pod adresem: www.smm2020.pl.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Startuje IX edycja branżowego projektu wydawniczego - Shopping Mall Marketing 2020

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.