Redakcja Magazynu B2B Galerie Handlowe rozpoczyna prace nad IX coroczną edycją branżowego projektu wydawniczego SHOPPING MALL MARKETING 2020, opisującego strategię działań najatrakcyniejszych centrów handlowych oraz najdynamiczniej rozwijających się sieci sprzedaży w Polsce
Tym razem oprócz katalogowego wydania drukowanego planowana jest również wersja MULTIMEDIALNA w postaci FILMU, prezentującego wypowiedzi kluczowych zarządców centrów handlowych, prezesów i dyrektorów ekspansji sieci handlowych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych. Projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE będzie oscylował tematyką wokół następujących zagadnień:
Wraz z drukowanym projektem wydawniczym realizowany będzie film, wypełniony wypowiedziami kluczowych przedstawicieli branży. To zupełnie nowa forma przedstawienia aktualnej sytuacji na rynku polskich centrów i sieci handlowych. Materiał wideo będzie starał się udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
Partnerami Strategicznymi projektu wydawniczego zostali: wrocławskie centrum handlowe Magnolia Park, specjaliści od efektywnych kampanii outdoorowych - JET LINE oraz Statim Integrator - firma specjalizująca się m.in. w rozwiazaniach audiowizualnych i technologiach informatycznych. Katalogowa, drukowana wersja projektu wydawniczego trafi do rąk 1000 kluczowych osób w branży RETAIL, po stronie zarządców centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do współracy w zakresie uczestnictwa w projekcie, wypowiedzi eksperckich oraz promocji rozwiązań i usług dla branży RETAIL.Więcej informacji pod adresem: www.smm2020.pl.