24 października na antenie TVN, TTV oraz na platformie player.pl swoją premierę będzie mieć nowy program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego partnerem jest Carrefour Polska. Media w kampanii promocyjnej akcji zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
Projekt „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” to nowy format, w którym dziesięcioro uczestników będzie próbować zmieniać swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe. Prowadząca, Katarzyna Bosacka, w każdym z odcinków będzie doradzać po jakie artykuły warto sięgać, zwracając szczególną uwagę na skład i pochodzenie produktu. Program zadebiutuje w sobotę, 24 października i będzie emitowany na antenach TVN, TTV i w serwisie Player.
Kampania promująca „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” startuje w dniu premiery i potrwa do zakończenia pierwszego sezonu (10 odcinków), czyli do końca roku. Realizowana będzie na antenie TVN oraz TTV, w serwisach VoD, prasie i radiu.
Za koncept projektu oraz strategię odpowiadają wspólnie Arena Media i agencja 38 Content Communication. Za kreację oraz realizację spotów Content BrandTime, a za planowanie i zakup mediów agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
Wraz z tym projektem przenosimy naszą wieloletnią współpracę na zupełnie nowy poziom. Jako partner biznesowy Carrefour Polska, stawiamy przede wszystkim na wymierne wyniki biznesowe, wykorzystując do tego nasz nowy proces strategiczny MX, czyli Media Experience, w którym jesteśmy bliżej klienta i dzięki któremu możemy wyeksponować markę w optymalnym połączeniu medium, kontekstu i treści
– mówi Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner Arena Media w Havas Media Group.