Strategia 360 dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2019

2018-07-03 | 10:00

Agencja marketingowa Strategia 360 specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, planowaniu i organizacji kampanii reklamowych oraz akcji eventowych. Firma obecna będzie w projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2019

Strategia 360 łączy działania z zakresu ATL, BTL, PR, multimediów i Internetu. Stworzony przez Agencję autorski program zarządzania marką, składa się z wypracowanych przez lata narzędzi, dzięki którym analiza, dalekowzroczne planowanie i profesjonalna realizacja strategii marketingowych stają się łatwiejsze, szybsze i efektywniejsze.

Agencja powstała w styczniu 1994 roku w Trójmieście. Jednym z pierwszych Klientów była Rafineria Gdańska (obecnie Grupa Lotos).  W kolejnych latach została nawiązana współpraca z innymi znanymi markami, takimi jak: ERGO Hestia, Olvit, Aviko, King Oscar, Kompania Piwowarska, Bank Millennium, Fazer, Hines, Westland, Tiger GYM.

Agencja przeprowadziła szereg kampanii promocyjnych oraz eventów dla sektora publicznego, np. Urzędu Miasta Gdyni, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego czy Mennicy Polskiej. Posiada także bogate doświadczenie w zakresie wspierania działalności centrów handlowych, m.in. CH Manhattan w Gdańsku, Galerii Wisła w Płocku, Galerii Askana oraz NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.

Obecnie Strategia 360 współpracuje z największą galerią wnętrz w północnej Polsce - City Meble, dla której przygotowała i przeprowadziła kampanię launchingową. Do zadań Agencji należało opracowanie strategii komunikacji, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja materiałów promocyjnych oraz działania PR, m.in. organizacja eventów z okazji inauguracji działalności. Po otwarciu obiektu współpraca jest kontynuowana i Agencja odpowiada za komunikację Galerii.

Strategia 360 od początku istnienia pomaga swoim Klientom w budowaniu ich marek i tworzeniu optymalnych strategii komunikacji. Wieloletnie doświadczenie utwierdziło Agencję w przekonaniu, że podstawą skutecznych działań marketingowych i komunikacji jest wnikliwość, kompleksowość oraz nieustające szukanie inspiracji. Dzięki tym założeniom Strategia 360 działa nieustannie ponad 20 lat, zdobywając nowe rynki, wspierając z powodzeniem działalność swoich stałych Klientów i zyskując zaufanie kolejnych.



O projekcie wydawniczym:

SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.

Edycja 7 (2018) w liczbach:

  • 1000 najważniejszych odbiorców sektora RETAIL (lista imienna)
  • 370 komentarzy eksperckich centrów i sieci handlowych oraz ekspertów od komunikacji B2C
  • 280 stron wydania katalogowego
  • 80 ekspertów od zarządzania, marketingu
  • 35 wybranych akcji marketingowych w centrach i sieciach handlowych
  • 1 Marketing Manager Roku
  • 1 wydanie w roku (marzec)

Więcej o Shopping Mall Marketing


Czytaj online minioną edycję (280 stron)


Skontaktuj się z nami, zapytaj o udział w edycji 2019

 

Tagi: SMM2019 Strategia 360
Oceń artykuł:

Źródło: Strategia 360

Strategia 360 dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.