Agencja marketingowa Strategia 360 specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, planowaniu i organizacji kampanii reklamowych oraz akcji eventowych. Firma obecna będzie w projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2019
Strategia 360 łączy działania z zakresu ATL, BTL, PR, multimediów i Internetu. Stworzony przez Agencję autorski program zarządzania marką, składa się z wypracowanych przez lata narzędzi, dzięki którym analiza, dalekowzroczne planowanie i profesjonalna realizacja strategii marketingowych stają się łatwiejsze, szybsze i efektywniejsze.
Agencja powstała w styczniu 1994 roku w Trójmieście. Jednym z pierwszych Klientów była Rafineria Gdańska (obecnie Grupa Lotos). W kolejnych latach została nawiązana współpraca z innymi znanymi markami, takimi jak: ERGO Hestia, Olvit, Aviko, King Oscar, Kompania Piwowarska, Bank Millennium, Fazer, Hines, Westland, Tiger GYM.
Agencja przeprowadziła szereg kampanii promocyjnych oraz eventów dla sektora publicznego, np. Urzędu Miasta Gdyni, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego czy Mennicy Polskiej. Posiada także bogate doświadczenie w zakresie wspierania działalności centrów handlowych, m.in. CH Manhattan w Gdańsku, Galerii Wisła w Płocku, Galerii Askana oraz NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.
Obecnie Strategia 360 współpracuje z największą galerią wnętrz w północnej Polsce - City Meble, dla której przygotowała i przeprowadziła kampanię launchingową. Do zadań Agencji należało opracowanie strategii komunikacji, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja materiałów promocyjnych oraz działania PR, m.in. organizacja eventów z okazji inauguracji działalności. Po otwarciu obiektu współpraca jest kontynuowana i Agencja odpowiada za komunikację Galerii.
Strategia 360 od początku istnienia pomaga swoim Klientom w budowaniu ich marek i tworzeniu optymalnych strategii komunikacji. Wieloletnie doświadczenie utwierdziło Agencję w przekonaniu, że podstawą skutecznych działań marketingowych i komunikacji jest wnikliwość, kompleksowość oraz nieustające szukanie inspiracji. Dzięki tym założeniom Strategia 360 działa nieustannie ponad 20 lat, zdobywając nowe rynki, wspierając z powodzeniem działalność swoich stałych Klientów i zyskując zaufanie kolejnych.
O projekcie wydawniczym:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: