Od ponad dwudziestu pięciu lat firma zajmuje się projektowaniem. Studio 1:1 w swoim dorobku posiada wiele realizacji z zakresu projektowania sklepów sieciowych, architektury wnętrz, wystawiennictwa projektowania produktu.
Początki działalności projektowej przypadły na transformację gospodarczą w Polsce początku lat 90-tych. Wraz z klientami firma przechodziła wszystkie szczeble drabiny projektowania od traktowania projektowania jako stylingu po projektowanie jako element strategii rozwoju. Satysfakcja Studia 1:1 płynie ze świadomości, że działania miały wpływ nie tylko na rozwój instytucji oraz firm, dla których pracowali, ale również na rozwój kultury i gospodarki regionu i kraju.
W codziennej pracy, aby zapewnić najwyższą jakość w projektowaniu, na okoliczność każdego nowego zlecenia firma tworzy małe, specjalistyczne zespoły, dobierając kreatywnych oraz dynamicznych projektantów z różnych branż: architektury, architektury wnętrz, wzornictwa, grafiki, fotografii i budownictwa.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 9. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 8 (2019) w liczbach: