Styczniowo-lutowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe własnie ukazało się na rynku!

2021-01-18 | 14:00

W aktualnym wydaniu magazynu Galerie Handlowe Online pytamy branżowych ekspertów m.in. o to czy i jak zmieni się oferta rozrywkowa centrów handlowych w kontekście aktualnej sytuacji rynkowej; czym centra handlowe będą przyciągały klientów w 2021 roku oraz w jaki sposób będą odbudowywać odwiedzalność i poziom sprzedaży, by osiągnąć wyniki sprzed pandemii?

Silna marka musi być powtarzalna i widoczna - Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ

Parki handlowe i centra typu convenience rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, a ostatnie, pandemiczne miesiące jeszcze wyraźniej ukazały zalety tego typu obiektów. Parki handlowe – często w przeszłości postrzegane jako „słabsze” siostry centrów handlowych okazały się „gwiazdami” branży handlowej. Jak podkreśla Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, o tym statusie zdecydowały dwa czynniki: przede wszystkim idąc na zakupy do parku handlowego ma się większe poczucie bezpieczeństwa – głównie ze względu na brak części wspólnych i bezpośredni dostęp do sklepów z parkingu. Poza tym kluczową rolę odegrała oferta parków handlowych, czyli głównie produkty pierwszej potrzeby.

Rewolucja młodego pokolenia - Aleksandra Kurczewska, Brand Manager marki FAR FAR Łódź

Mówi się, że potrzeba jest matką wynalazku. Z tego założenia wyszła również Aleksandra Kurczewska, Brand Manager marki FAR FAR Łódź. Będąc w ciąży i szukając na rynku ubrań z funkcją karmienia natrafiała jedynie na słabej jakości odzież, o wątpliwym fasonie i funkcjonalności. W ten sposób zrodził się pomysł na stworzenie modeli z naturalnych, ekologicznych, trwałych materiałów w stylistyce boho, umożliwiających jednocześnie łatwe karmienie piersią. O ile o zaplecze produkcyjne nie trzeba było się martwić, to stworzenie wizerunku nowej marki łącząc jednocześnie rolę młodej mamy okazało się nie lada wyzwaniem

Opinie ekspertów:
Yoram Reshef, Blue City: Przydałoby się zniesienie zakazu handlu w niedziele
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Przedłużenie lockdownu to duży krok wstecz
Roman Tulwin, Recman: Nie jest możliwe odrobienie strat poprzez sprzedaż internetową
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Pandemia rujnuje liczne biznesy, a wiele osób traci dorobek swojego życia
Andrzej Jaworski, VRG S.A.: Zwolnienie z czynszów i dopłaty do wynagrodzeń to minimum jakiego byśmy oczekiwali
Katarzyna Jaster, NoVa Park: Jesteśmy zaskoczeni decyzją rządu
Jerzy Osika, Promedia: Każde wsparcie przedsiębiorców będzie bezcenne
Tomasz Syller, SPAR: Rząd powinien chronić przede wszystkim najemców
Marek Kowalski, FPP: Mamy nadzieję, że nie będzie kolejnych zamknięć
Maciej Ptaszyński, PIH: Utylizacja niesprzedanych rzeczy jest tańsza niż oddanie ich potrzebującym
Beata Chojecka-Kuczek, Jet Line: Trudno wskazać, co dla rządu jest najważniejsze
Daria Sasiela-Dopieralska, Toruń Plaza: Toruń Plaza stawia na ciągły rozwój
Łukasz Łaguna, Kancelaria BKB Baran Książek Bigaj: Zakażenie Covid-19 w miejscu pracy
Justyna Troszczyńska, Media4Fun: Rozrywka w czasach zarazy
Ilona Szafer, Galeria Katowicka: Pandemia koronawirus wymusiła radykalne zmiany
Ewelina Górniak, Pandora: 2021 rok przyniesie nowe inwestycje w mniejsze obiekty
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Patrzymy w 2021 rok z pewną dozą opytmizmu, ale i bardzo realnie
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Pandemia zaskoczyła wszystkich w jednakowym stopniu
Wojciech Tulwin, Recman: Klienci od początku pandemii czują dystans do zgromadzeń
Paweł Tkaczyk, Midea: Olbrzymim wyzwaniem będzie remarketing
Tomasz Syller, SPAR: Galerie powinny zdecydowanie przemyśleć swoją dalszą strategię
Marta Półtorak, Millenium Hall: Eventy to tylko walor promocyjny
Marcin Olesiak, Sweet Gallery: Wraz ze wzrostem poczucia bezpieczeństwa sytuacja będzie wracać do normy
Paweł Ciszek, Just Gym: Wierzę, że trzeci kwartał 2021 roku wreszcie przywróci nam normalność
Andrzej Słomka, Jet Line: Eventy wrócą, gdy tylko będzie bezpiecznie
Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Szybkie i elastyczne zmiany będą najważniejsze

POBIERZ MAGAZYN W WERSJI PDF

Tagi: Magazyn Galerie Handlowe
Oceń artykuł:

Zobacz także

Styczniowo-lutowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe własnie ukazało się na rynku!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.