Posnania dba o każdego klienta i dlatego w 2020 r. zamierza kontynuować dotychczasowe działania, które stawiają klientów w centrum zainteresowania. Jej strategia rozwoju uwzględnia rezultaty zróżnicowanych badań konsumenckich, obejmujących badania jakościowe, ilościowe i analizę big data. Rozbudowane analizy pozwalają Posnanii wyznaczać trendy w zakresie usług i udogodnień dopasowanych do potrzeb każdego klienta.
Usługa stylistki to jedno z oferowanych przez Posnanię udogodnień dla klientów. Od stycznia 2020 r. stała się bardziej dostępna i dopasowana do potrzeb odbiorców. Do Sylwii Budy dołączyła Paulina Mikulska, projektantka i właścicielka poznańskiej marki - Pozerki. Wraz z nią pojawiła się nowa usługa „stylistki online”, która umożliwia skorzystanie z porad specjalistek od wizerunku za pośrednictwem smartfona.
- Zespół Posnanii wchodzi w nową dekadę z nowymi pomysłami. Stale się zmieniamy, ewoluujemy, chcemy, by każdy czuł się u nas dobrze i dbamy o każdego klienta. Stąd pomysł na konsultacje ze stylistką prosto z przymierzalni
– mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.
Kolejnym ukłonem w stronę miłośników mody jest „Stylowy pojedynek”, czyli konkurs, w którym do wygrania jest pobyt w Nowym Jorku oraz pieniądze na zakupy. Aby wziąć w nim udział należy przygotować stylizację inspirowaną nowojorskimi trendami i przesłać zgłoszenie mailowo. Spośród kandydatów i kandydatek wyłonionych zostanie 20 osób, które trafią do drużyn jednej ze stylistek. 25 stycznia oba zespoły zmierzą się w wielkim finale, w którym jury wybierze najlepszą stylizację. Posnania aktywizuje takimi działaniami swoich klientów i klientki, pomaga im postawić pierwszy lub kolejny krok w świecie mody.
- W przyszłym roku planujemy wprowadzić kolejne rozwiązania, które są odpowiedzią na sugestie naszych klientów. Spotykamy się z nimi w trakcie rozmaitych warsztatów, to oni są dla nas inspiracją, by zmieniać się na lepsze
– mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.