Swarovski debiutuje pod kierownictwem Dyrektor Kreatywnej Giovanny Engelbert

2021-03-03 | 11:00

Ze swoją bogatą historią innowacji i szlifowania kryształów, firma Swarovski rusza do przodu z kolejnym rozdziałem – śmiałą wizją, która jest hołdem złożonym kryształowi we wszystkich jego formach. Marka Swarovski, uznawana za fundament w świecie designu, nauki, mody i rozrywki, debiutuje pod kierownictwem Dyrektor Kreatywnej Giovanny Engelbert, tworząc radosny świat, wołający „Ignite Your Dreams”.

Swarovski to firma bazująca na innowacji i przeobrażeniach. Od 126 lat pozostajemy wierni naszemu DNA jako marka, a jednocześnie wychodzimy naprzeciw potrzebom rozwijającego się świata. Z niecierpliwością oczekujemy odsłonięcia tego nowego rozdziału naszej historii – rozdziału, który zdefiniuje nas jako prawdziwie kryształową ikonę stylu życia przyszłości  

– mówi Robert Buchbauer, Dyrektor Generalny.  

Łabędź wzbija się w powietrze
Łabędź Swarovskiego, od dawna będący swoistym symbolem autoekspresji marki, przeszedł transformację pod okiem Engelbert i w jej koncepcji Wonderlab,  opierającej się na wyobrażeniu świata kryształu. Jak mówi sama Engelbert: „Wonderlab to miejsce, gdzie spotykają się nauka i magia, gdzie zderzają się ze sobą ekstrawagancja i elegancja; to uczucie zachwytu, którego powinni doświadczyć wszyscy – zapraszamy do naszego nowego świata w firmie Swarovski”.

Jako część tego, łabędź Swarovskiego zwraca się w stronę nowego kierunku marki, gotowy do lotu. Łabędź ewoluował ze swojego ostatniego wcielenia i przybiera opływową formę – z wydłużoną szyją i sylwetką, która ma podkreślać nieustanny pęd marki do przodu. Łabędź symbolizuje wieczną miłość, która znajduje odzwierciedlenie w zamiłowaniu firmy Swarovski do kryształu. Adaptując się, a jednocześnie pozostając wiernym swojemu ikonicznemu symbolowi, Swarovski podkreśla dumę ze swego dziedzictwa oraz wizję przyszłości.

Nowy symbol marki Swarovski zwieńczono ośmiokątem przywodzącym na myśl opakowanie słodkości. Ośmiokąt symbolizuje odrodzenie i jest bezpośrednim ukłonem w stronę fasetowanego kryształu, oraz mistrzowskiego kunsztu marki.

Instant Wonder – uczta dla zmysłów
Wonderlab ożywa wraz z otwarciem 28 sklepów Instant Wonder na najważniejszych rynkach świata. Począwszy od otwarcia pierwszego sklepu w Gallerii Vittorio Emanuele  w Mediolanie 23 lutego 2021 r., kolejnych 27 sklepów zostanie otwartych w Ameryce Północnej, Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku – wśród nich znajdą się nowe sklepy w Paryżu i Nowym Jorku.

Zaprojektowano je z myślą o odzwierciedleniu nadchodzącej kampanii reklamowej marki i nowego wizerunku. Goście zostaną zaproszeni do intrygującej przestrzeni, wzbogaconej o żywe kolory i faktury, metaliczne rzeźby oraz innowacyjne materiały, które zachęcają do eksploracji i wyrażania siebie. Sklepy Instant Wonder firmy Swarovski to urzeczywistnienie radosnego zachwytu, przypominające cukierkową krainę marzeń, wypełnioną pełną gamą kryształowych, lifestylowych ozdób –  biżuterii, zegarków, figurek i akcesoriów. Tło sklepów stanowić będzie urzekająca sylwetka ośmiokątnego logo marki Swarovski, utworzonego z nowych firmowych opakowań.

Oprócz otwarcia nowych sklepów w wybranych miastach, premierom Instant Wonder towarzyszyć będą wydarzenia na żywo i w formie cyfrowej, takie jak wirtualne zwiedzanie, zapowiedzi ozdób kolekcjonerskich i publikowanie treści lifestylowych, które jeszcze bardziej zaangażują klientów. Sklepy te, zaprojektowane we współpracy z paryską firmą eventową Villa Eugenie, wprowadzą klientów w pełen emocji, poruszający świat. Lokalne działania na wszystkich rynkach jeszcze bardziej wzmocnią doznania klientów na całym świecie.

Wszystkie działania związane z inauguracją będą wsparte całkowitą zmianą charakteru, wyglądu i nastroju – na pierwszy plan wysuwa się zupełnie nowy świat Swarovskiego. Pod kierownictwem Giovanny Engelbert firma Swarovski zapewniać będzie wciągające, hipnotyzujące doznania świata biżuterii, które wywrą na wszystkich trwałe, inspirujące wrażenie.

Tagi: Swarovski Giovanna Engelbert Robert Buchbauer
Oceń artykuł:

Źródło: Swarovski

Zobacz także

Swarovski debiutuje pod kierownictwem Dyrektor Kreatywnej Giovanny Engelbert

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.