Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii

2020-12-04 | 18:06

Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.

Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach  społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem.

Kolejnym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. Przekaz ilustruje emocje towarzyszące świętom Bożego Narodzenia oraz możliwości nowych technologii, w tym sprzętów RTV lub AGD. Twórcy zwracają uwagę, że nie tylko ułatwiają nam one wykonywanie codziennych obowiązków i dostarczają ekscytującej rozrywki, ale także pozwalają być bliżej z rodziną. Wnuki mogą zacieśnić relacje z dziadkami, pomagając im w nauce obsługi nowego telefonu. Nastoletni amatorzy fotografii z pewnością okażą rodzicom wdzięczność za aparat, który pomoże im realizować swoją pasję. Kampania pokazuje, jak zakupy w MediaMarkt pomogą spełniać marzenia. Warto też pamiętać, że niezależnie od obowiązujących nas ograniczeń, związanych z bezpieczeństwem, najbliższe święta mogą być radosne i pełne miłości, także dzięki nowym technologiom. W dzisiejszej rzeczywistości umożliwiają one przecież spotkania z bliskimi, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

- W tegorocznej świątecznej kampanii po raz pierwszy wykorzystamy claim „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”. Wyraża on indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów oraz szerokie możliwości, jakie oferuje im nasza marka – kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. Promując w kampanii uniwersalne wartości, chcemy również pokazać, że nowe technologie dają nowe szanse na budowanie relacji
z bliskimi

– mówi Anna Kordyl-Tutak, Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska.

W ramach kampanii świątecznej „Spełniamy Twoje marzenia” sieć przygotowała również propozycję najlepszych prezentów mikołajkowych i świątecznych:
https://mediamarkt.pl/swieta-z-mediamarkt.
 
Poza Polską nowa kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech oraz we Włoszech. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain. Produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Heart&Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

zobacz materiał video

Tagi: Kampanie marketingowe Media Markt Anna Kordyl-Tutak
Oceń artykuł:

Źródło: Media Markt

Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.