Swiss łączy zakupy offline z online

2019-12-10 | 17:17

Marka Swiss wprowadziła do swoich butików innowacyjne połączenie oferty sklepu tradycyjnego, w którym można przy asyście doradcy znaleźć wymarzony produkt także w bazie online.

Firma wprowadziła dość innowacyjne rozwiązanie do swoich butików stacjonarnych. Polega ono na wyposażeniu butików w urządzenia dotykowe, na których klient może zamówić dowolny produkt dostępny w sieci. Część butków została wyposażona w tablety 10 calowe. W innej części sklepów zostały zamontowane duże 32 calowe monitory dotykowe.

- Głównym zadaniem urządzeń jest łączenie kanałów online z offline. W sklepach stacjonarnych posiadamy średnio 800-1200 unikalnych produktów. W sklepie internetowych ilość produktów wynosi ponad 22000 i z miesiąca na miesiąc się zwiększa. Chcieliśmy zwiększyć ofertę stacjonarną przez umieszczenie urządzeń dotykowych które nie będą zabierały powierzchni wystawienniczej. 22000 produktów na stronie jest dostępne w ciągu 48 godzin - wszystkie te produkty posiadamy w naszych magazynach. Kontent wyświetlany na tabletach i monitorach został odpowiednio dostosowany aby nawigacja i zakupy były jak najprostsze. Klient może samodzielnie złożyć takie zamówienie i odebrać je po 48 godzinach w sklepie, wysłać na swój adres lub w dowolnie inne miejsce. Na urządzeniu można od razu opłacić zamówienie np. Blikiem. Inne dostępne formy płatności "teraz przy kasie", "w butiku przy odbiorze", "przelew online", "pobranie", "płatność odroczona" - klient wysyła sobie link do płatności i płaci z dowolnego innego urządzenia w najbardziej odpowiedniej dla niego chwil

- wyjaśnia Iwona Przybylska, Expansion Manager marki Swiss.

Tablety i monitory są również głównym narzędziem pracy doradców. Doradcy mogą przeprowadzić klienta przez cały proces zakupowy. Klienci zamawiając przez urządzenia nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów wysyłki, itp.

Mogą skorzystać z oferty ratalnej 6x0% oraz innych promocji np. prawa zwrotu przez 365 dni, bezpłatnego grawerowania, przedłużenia gwarancji, itp. Aby złożyć zamówienie nie potrzebne jest żadne konto w systemie - wystarczy podać dane niezbędne do realizacji wysyłki.

Obecnie urządzenia zostały wprowadzone do 40 sklepów - w 2020 projekt będzie rozwijany ze względu na jego duży potencjał.

Sieć butików SWISS w chwili obecnej posiada ponad 130 butików na terenie całego kraju ale również 2 butiki poza jego granicami (Tallin i Helsinki). Firma prowadzi również sprzedaż internetową na innych rynkach europejskich.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Swiss Iwona Przybylska
Oceń artykuł:

Źródło: Swiss

Zobacz także

Swiss łączy zakupy offline z online

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.