Tajemniczy Klienci ocenili outlety FACTORY na 95%

2023-01-23 | 13:54

NEINVER podsumowuje wyniki badania Mystery Shopper w outletach FACTORY w Polsce. Popularna sieć centrów wyprzedażowych, zarządzanych przez NEINVER - lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w Europie, zdobyła średnią ocen na poziomie 95%, utrzymując wysoki wynik z poprzedniej edycji.

Badanie Mystery Shopper jest prowadzone cyklicznie, dwa razy w roku. Ocenie poddawane są wszystkie aspekty funkcjonowania obiektu handlowego z perspektywy ich klientów  - od decyzji o wizycie w outlecie, przez drogę dojazdową, komfort przebywania w samym obiekcie i jego otoczeniu, po jakość obsługi na miejscu.

W edycji przeprowadzonej pod koniec ubiegłego roku,  wyposażenie i wygląd centrów FACTORY oceniono na 98%. Najwyższe wskaźniki zyskała atmosfera w samych sklepach – 99,7%, bardzo dobrze oceniono też jakość obsługi – od powitania do zamknięcie sprzedaży. Bardzo dobrze oceniono również restauracje, wskazując na pozytywną atmosferę (98,8%), sprawne dostarczenie zamówienia (95,1%) oraz płatność i pożegnanie (95,5%). Wysoko oceniono również jakość oferowanych dań i produktów.

- Dzięki badaniu Mystery Shopper cyklicznie sprawdzamy wszystkie elementy składające się na kompleksową ofertę naszych outletów w perspektywie klientów. Kolejnym etapem jest wspólna analiza i praca z przedstawicielami marek nad poprawą najsłabiej ocenionych obszarów. To pozwala nam utrzymywać wysokie standardy. NEINVER, jako doświadczony zarządca outletów, oferuje pakiet działań, których zadaniem jest wsparcie w dokonywanych zmianach i motywowanie do efektywnego zwiększania wartości sprzedaży, m.in. poprzez szkolenia, wyróżnienia czy konkursy wśród pracowników, odpowiedzialnych za sprzedaż

– mówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager Poland NEINVER.

W każdym z obiektów, NEINVER zorganizował profesjonalne szkolenia. Podczas edycji zorganizowanej pod koniec roku, skoncentrowano się na rozwijaniu umiejętności kadry kierowniczej w sklepach oraz stylizacji, szczególnie istotnej dla doradców klienta w butikach z ofertą modową. Nie zabrakło też konkursów dla sprzedawców, motywujących ich do efektywnego prowadzenia całego procesu sprzedażowego, z atrakcyjnymi nagrodami sięgającymi nawet kilku tysięcy złotych.

Tagi: Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Klaudia Czyżak- Janyszko Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

Tajemniczy Klienci ocenili outlety FACTORY na 95%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.