Tarasy Zamkowe jako VIVO! Lublin z jeszcze szerszą ofertą dedykowaną rodzinie

2019-03-08 | 11:00

Austriacki inwestor IMMOFINANZ, właściciel lubelskich Tarasów Zamkowych, zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin.

Zgodnie z polityką marki VIVO!, zakładającą koncentrację na doświadczeniach zakupowych dedykowanych całej rodzinie, VIVO! Lublin zostało zrepozycjonowane, rozwijając tym samym swoją ofertę w tym zakresie. Co więcej, IMMOFINANZ zakłada w bieżącym roku szereg inwestycji w VIVO! Lublin, mających na celu dodatkowe zwiększenie wielofunkcyjności miejsca, poszerzając zakres wykorzystania głównego wyróżnika galerii – ogólnodostępnego dachu z tarasem. Ponadto VIVO! Lublin kontynuuje zacieśnianie współpracy z miastem, ściągając „do siebie” pięć kluczowych lubelskich festiwali.

Pozostajemy konsekwentni w realizacji naszej zorientowanej na klienta strategii marki w sektorze handlowym – inwestując nieprzerwanie w rozwój naszych ustandaryzowanych dwóch formatów – VIVO! oraz STOP SHOP. Poprzez wprowadzenie marki VIVO! do Lublina zaproponowaliśmy odwiedzającym jeszcze szersze możliwości zakupowe dedykowane całej rodzinie. Dzięki odpowiedniemu zbilansowaniu międzynarodowych i lokalnych najemców detalicznych, zaoferowaniu szerszego zakresu usług, a także położeniu szczególnego nacisku na charakterystyczne i typowe dla VIVO! elementy w częściach wspólnych, VIVO! Lublin stanie się naturalnym wyborem dla mieszkańców nie tylko jako cel zakupów, ale także miejsce spędzania wolnego czasu

- skomentował Dietmar Reindl, COO IMMOFINANZ.

W 2018 lubelskie centrum handlowe, specjalnie z myślą o swoich klientach, wdrożyło szereg nowych rozwiązań. Otwarto m.in. nowy food-court, nową strefę co-workingową, zadbano także o usprawnienie pasaży handlowych poprzez uruchomienie stref komfortu wyposażonych w wygodne kanapy ze stolikami oraz gniazdka elektryczne. Zmodyfikowano także wystrój i dekoracje.  

Na 2019 rok w VIVO! Lublin zaplanowano dodatkowe rozszerzenie użyteczności dachu centrum jako miejsca eventowego. Odwiedzającym zostaną udostępnione ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na dach obiektu. Rozbudowany zostanie plac zabaw w tym miejscu oraz strefa relaksu dla rodziców. Co więcej, na dachu VIVO! Lublin otwarty zostanie tzw. „outdoor fitness” z częścią dedykowaną dla fanów crossfitu. Ćwiczyć będzie można indywidualnie, ale też uczestniczyć w zorganizowanych zajęciach grupowych. Ponadto, od czerwca, nową odsłonę zyska kino letnie – zainstalowane zostaną wygodne fotele. Na dachu pojawi się także jeszcze więcej elementów zielonych – różnorodnych roślin i traw.

Optymalizacja oferty zakupowo-gastronomicznej i dostosowanie jej do wymogów marki VIVO! to aspekt, który  już zrealizowaliśmy. Naszym celem jest jednak wykorzystanie do maksimum potencjału, jaki bezwzględnie posiada VIVO! Lublin. Stąd nasza koncentracja na inwestycjach dotyczących dachu obiektu, który wyróżnia nasz obiekt na lokalnym rynku oraz daje nam dodatkową przewagę konkurencyjną. Celem wprowadzanych zmian jest jeszcze większa popularyzacja tego miejsca jako modnej przestrzeni publicznej

- skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.  

W efekcie zacieśniania współpracy z miastem, w VIVO! Lublin w bieżącym roku zagości pięć najważniejszych lubelskich festiwali/wydarzeń, czyli: Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia, Festiwal Sztukmistrzów, a także Festiwal Bożonarodzeniowy i Jarmark Jagielloński.

VIVO! to marka centrów handlowych należąca do IMMOFINANZ. Koncepcja ta została opracowana z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiającym dotarcie do co najmniej 200.000 osób. Cechy charakterystyczne obiektów VIVO! to atrakcyjnie dobrany mix najemców, w tym silne marki „anchor-owe”, jak również koncentracja na ofercie dedykowanej dla całej rodziny.  VIVO! to aktualnie dziesięć centrów handlowych z ponad 300.000 m kw. pod wynajem. Cztery zlokalizowane są w Polsce, cztery w Rumunii i po jednym w Czechach i na Słowacji. Pod koniec września 2018 roku poziom wynajęcia tych centrów handlowych wynosił 97,5% co oznacza, ze są one praktycznie w pełni wynajęte.

Tagi: Magdalena Kowalewska Tarasy Zamkowe Dietmar Reindl
Oceń artykuł:

Źródło: Tarasy Zamkowe

Tarasy Zamkowe jako VIVO! Lublin z jeszcze szerszą ofertą dedykowaną rodzinie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.