Tesco zachęca do rezygnacji z papieru

2020-08-04 | 12:00

W trosce o wygodę klientów i środowisko naturalne Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard – jednego z największych programów lojalnościowych na polskim rynku. Celem jest dalsze ograniczanie użycia papieru w operacjach. Dodatkowo ruszyła akcja „Ciepło, cieplej, RABAT”, w której klubowicze mogą wymieniać znaczki na rabaty do -20% wartości koszyka.

Działania dla dobra planety, w tym ograniczanie zużycia papieru, to jeden z czterech filarów Strategii Pomocnych Gestów Tesco. W Polsce zainicjowano kolejne działania w tym zakresie. Firma zachęca użytkowników Clubcard do rezygnacji z kwartalnego wyciągu w formie papierowej.

Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji naturalnie wpływa na zmianę zachowania i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej migrują do świata online. Chcemy za nimi podążać, oferując prostą migrację. Proponujemy, by w nowoczesny i prosty sposób połączyć troskę o środowisko, wygodę i oszczędność

– mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Działu Marketingu w Tesco.

Za przejście na wersję cyfrową klubowicze otrzymają jednorazowy kupon o wartości 10 złotych. Wystarczy zalogować się na swoje konto Clubcard, a następnie wybrać Ustawienia i zaznaczyć „online za pośrednictwem e-mail” w pozycji Preferencje Kontaktu.

Użytkownicy Clubcard, poza wspomnianym kuponem, mogą dodatkowo liczyć na specjalne rabaty do 20% w ramach czwartej edycji akcji „Ciepło, cieplej, RABAT”.

Po raz kolejny organizujemy akcję lojalnościową „Ciepło, cieplej, RABAT”. Poprzednie trzy edycje akcji pokazały, że klienci doceniają prosty i jasny mechanizm i atrakcyjne, szybko dostępne rabaty na całe zakupy. W ubiegłorocznej edycji akcji klienci zgromadzili ponad 2,5 mln znaczków

– komentuje Patrycja Zabierowska.

Od 30.07. do 02.09.2020 r. za każde wydane 30 zł z kartą lub aplikacją Clubcard klient otrzyma jeden znaczek. 10 znaczków wymiennych jest na rabat w wysokości 10%, a za 20 zebranych znaczków przysługuje rabat 20%.

Clubcard jest jednym z pięciu największych programów lojalnościowych w Polsce pod względem penetracji rynku. Tygodniowo jego użytkownicy dokonują ponad 3 mln transakcji, a do klubu dołącza ok. 4000 nowych osób. To także jeden z najbardziej atrakcyjnych programów ze względu na wartość możliwych do otrzymania zniżek. Poza cotygodniowymi rabatami na produkty z kartą Clubcard, lojalni klienci wraz z wyciągami otrzymują bony pieniężne i kupony. W najnowszym kwartalnym wyciągu wartość kuponów wynosi 119,7 złotych.

Tagi: Tesco Patrycja Zabierowska
Oceń artykuł:

Źródło: Tesco

Zobacz także

Tesco zachęca do rezygnacji z papieru

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.